|
Categorieën >
JavaScript
lightbox (Opgelost)
|
|
|
|
Lid
|
Ik probeer lightbox 2 te integreren. In voorvertonen werkt alles prima, maar als ik hem op het web plaats verschijnt enkel de achtergrond (en een rood kruis) als je de op de foto klikt. Waarschijnlijk heb ik iets vergeten up te loaden. Iemand een idee |
6 antwoorden
|
|
|
|
Nieuw lid
|
een rood kruis (bij niet gevonden images) duid meestal op het gebruik van IE die een bepaalde image niet vind en het gebrek aan alt tags.
|
|
|
|
|
Lid
|
Waarom lukt het dan wel in voorvertonen met IE
|
|
|
|
|
Lid
|
heb wat zitten pritsen en nu werkt niks nog. Even recapituleren. Ik heb op diverse pagina's een fotoalbum geplaatst. De pagina's zijn gemaakt met een sjabloon dus heb ik tussen de headtags van dat sjabloon de script geplaatst "
<link rel="stylesheet" href="css/lightbox.css" type="text/css" media="screen" />
<script src="js/prototype.js" type="text/javascript"></script>
<script src="js/scriptaculous.js?load=effects,builder" type="text/javascript"></script>
<script src="js/lightbox.js" type="text/javascript"></script>"
De pagina's staan in verschillende mappen, met elk een map js, css, images, of hoeft dat niet
maar toch blijkt het niet te wereken
|
|
|
|
|

Erelid
|
Arawolf, misschien is het gemakkelijker als je meteen de URL geeft. Het kan zoveel zijn.
|
arawolf – 02/02/2012 17:47 (Laatst gewijzigd op 02/02/2012 17:48)
|
|
|
Lid
|
Sorrt dat het zo lang duurde maar was er eventje tussen uit.
http://www.vonhauscasalin.be/site op pagina album. Is ruw samengesteld, dus niet naar de detail kijken ;)
Ik krijg hem maar niet aan de praat. Werkt wel bij andere site maar hier niet. Wat zie ik over het hoofd ??
|
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
|
|
|