login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

lightbox (Opgelost)

Offline arawolf - 30/12/2011 19:00
Avatar van arawolfLid Ik probeer lightbox 2 te integreren. In voorvertonen werkt alles prima, maar als ik hem op het web plaats verschijnt enkel de achtergrond (en een rood kruis) als je de op de foto klikt. Waarschijnlijk heb ik iets vergeten up te loaden. Iemand een idee

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 30/12/2011 23:10
Avatar van vinTage Nieuw lid een rood kruis (bij niet gevonden images) duid meestal op het gebruik van IE die een bepaalde image niet vind en het gebrek aan alt tags.
Offline arawolf - 31/12/2011 09:08
Avatar van arawolf Lid Waarom lukt het dan wel in voorvertonen met IE
Offline Pieter - 31/12/2011 10:41
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Omdat hij dan de verwijzingspaden naar je computer neemt. Vanop het internet werkt dat niet... Daar moet je verwijzen naar de foto's op je server.  
Offline arawolf - 31/12/2011 15:42
Avatar van arawolf Lid heb wat zitten pritsen en nu werkt niks nog. Even recapituleren. Ik heb op diverse pagina's een fotoalbum geplaatst. De pagina's zijn gemaakt met een sjabloon dus heb ik tussen de headtags van dat sjabloon de script geplaatst "
<link rel="stylesheet" href="css/lightbox.css" type="text/css" media="screen" />
<script src="js/prototype.js" type="text/javascript"></script>
<script src="js/scriptaculous.js?load=effects,builder" type="text/javascript"></script>
<script src="js/lightbox.js" type="text/javascript"></script>"

De pagina's staan in verschillende mappen, met elk een map js, css, images, of hoeft dat niet
maar toch blijkt het niet te wereken
Offline Pieter - 31/12/2011 16:55
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Arawolf, misschien is het gemakkelijker als je meteen de URL geeft. Het kan zoveel zijn.
Bedankt door: arawolf
Offline arawolf - 02/02/2012 17:47 (laatste wijziging 02/02/2012 17:48)
Avatar van arawolf Lid Sorrt dat het zo lang duurde maar was er eventje tussen uit.

http://www.vonhauscasalin.be/site op pagina album. Is ruw samengesteld, dus niet naar de detail kijken ;)
Ik krijg hem maar niet aan de praat. Werkt wel bij andere site maar hier niet. Wat zie ik over het hoofd ??
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s