login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

slider + menu met jquery (Opgelost)

Offline riagabel2 - 29/12/2011 20:26
Avatar van riagabel2Lid Goedenavond,

Ik ben bezig met het slicen van een lay-out alleen nou gebruik ik jQuery in de slider en in het menu. Alleen nu heb ik het zo dat me menu wel goed werkt alleen de slider doet niet wat ik ervan verwacht en ik heb alles al nagelopen alleen kan niet ontdekken waar de fout ligt. Kan iemand me hiermee misschien helpen? Hier is het voorbeeld te vinden: Klik

Met vriendelijke groet,

Riagabel2

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 29/12/2011 20:45
Avatar van vinTage Nieuw lid
  1. <script type="text/javascript">
  2. jQuery(window).load(function() {
  3. jQuery('#slider').nivoSlider(); //deze geeft iig je foutmelding
  4. });
  5. </script>


En afaik werkt load ook niet op die manier..?
Offline riagabel2 - 29/12/2011 20:48
Avatar van riagabel2 Lid Vintage bedankt voor het reageren alleen voordat ik de jquery voor het menu erin zette deed de slider het wel gewoon. Heeft dat er iets mee te maken dan?
Offline vinTage - 29/12/2011 20:49 (laatste wijziging 29/12/2011 20:50)
Avatar van vinTage Nieuw lid Deed die het terwijl die nivoSlider ook in een load(..) stond?

edit: ah, je laad ook 2 keer jQuery in (verschillende versie) normaal moet de laatste versie volstaan.
Dit zou dus weg mogen..imo
  1. <script type="text/javascript" language="javascript" src="js2/jquery.js"></script>
Offline riagabel2 - 29/12/2011 20:50 (laatste wijziging 29/12/2011 20:52)
Avatar van riagabel2 Lid Nee toen stond hij nog niet in een load() alleen heb er nu wel een load in gezet en hij wil het nog niet doen.

Edit: Hartstikke bedankt man hij doet het. Stomme fout natuurlijk eveneens weer.
Offline vinTage - 29/12/2011 20:51
Avatar van vinTage Nieuw lid
riagabel2 schreef:
Nee toen stond hij nog niet in een load() alleen heb er nu wel een load in gezet en hij wil het nog niet doen.

Voila 

uit die load halen dan he 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s