login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Lightbox 2 opent in een nieuwe window (Opgelost)

Offline riagabel2 - 24/11/2011 19:22 (laatste wijziging 24/11/2011 19:24)
Avatar van riagabel2Lid Goedenavond,

Ik ben bezig met mijn eigen site wat wel eens tijd werd maar daar gaat mijn vraag niet over. Ik wil lightbox 2 in mijn site zetten alleen nu is het probleem dat hij constant de afbeelding opent in een apart tabblad. Dus mijn vraag is er iemand die er verstand van heeft en tijd om mij te helpen?
mijn site is te vinden op: dit adres

En lightbox: is hier te vinden

B.V.D.

Riagabel2

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Filip - 24/11/2011 19:31 (laatste wijziging 24/11/2011 19:32)
Avatar van Filip IRC guru Je zou kunnen beginnen met je lightbox JS files te includen in je website?

Plus dat ik zie dat je Jquery gebruikt en lightbox2 werkt op prototype.. Dat is niet bepaald een gezonde combinatie..
Offline riagabel2 - 24/11/2011 19:38
Avatar van riagabel2 Lid Filip bedankt voor je reactie maar voor zover ik kan zien is lightbox.js al geïnclude of zie ik dat verkeerd? En de jquery op die pagina is van de slider, werkt dat tegen elkaar in? Zo ja, wat is dan de beste manier om het op te lossen?
Offline Kevin - 24/11/2011 20:15
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Wat Filip zegt is waar. Als je jQuery toch wil combineren kan je jQuery.noConflict() gebruiken of gewoon voor je nivoslider gebruik je "jQuery" ipv "$".

In jouw voorbeeld dus:
  1. jQuery(window).load(function() {
  2. jQuery('#slider').nivoSlider();
  3. });


Nog een goeie tip is om al je scripts te bundelen in je head-tag. Nu staat alles zowat overal en dat is moeilijker te debuggen.
Offline riagabel2 - 24/11/2011 20:26
Avatar van riagabel2 Lid Maar hij blijft nu steeds maar die afbeeldingen openen op een andere pagina ik weet niet of dit iets met de jquery te maken heeft als ik het veranderd heb zoals Kevin zei?
Offline Filip - 24/11/2011 23:44
Avatar van Filip IRC guru Je lightbox werkt hier nogthans nu. En toen ik keek waren die niet geladen, nu wel..
Offline Kevin - 27/11/2011 19:55
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Snel ook even nagekeken, lijkt te werken nu @riagebel2 ?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s