login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

jquery krijgt rode achtergrond

Offline Luc18 - 20/01/2011 11:19
Avatar van Luc18Onbekend Beste,

Ik ben bezig voor een klant van mijn stage bedrijf. Deze wil tekst laten cyclen op de website en de scooters heletijd rond laten roteren. Maar bij de tekst krijg ik een rode achtergrond in internet explorer. En de scooters gaan na het laatste plaatje terug naar het begen en beginnen opnieuw maar wat de klant wil is dat ze gewoon heletijd rond gaan dus wel in het begin steeds beginnen maar dat dat niet zichtbaar is.

Hopelijk kan iemand me helpen.

http://dev-portal.nl/scooter is de voorbeeld van de site.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 20/01/2011 19:17
Avatar van Martijn Crew PHP achtergrond heeft nu
background-color: transparent;

wat als je doet
background: none;

?
Offline Luc18 - 21/01/2011 09:20
Avatar van Luc18 Onbekend Heb het geprobeerd maar helaas blijft de rode background. Die rode background wordt overgenomen van de body tag. Maar wanneer ik de het rode weghaal wordt de background wit.

Hopelijk kan iemand me helpen. Ook zoek ik nog een oplossing voor die scooters die bewegen. Die moeten heletijd rond gaan, en niet op het einde eerst terug naar het begin..
Offline Beirensg - 21/01/2011 09:38
Avatar van Beirensg HTML beginner hebt ge geprobeerd de images te queue'n $.queue(); zo komen ze direct achter elkaar. En nadat de eerste animatie afloopt kan je deze terug toevoegen aan de queue.
Offline Luc18 - 21/01/2011 11:37
Avatar van Luc18 Onbekend De tekst heeft nu eindelijk geen lelijke achtergrond meer. Maar nu wil ik de scooters dus heletijd rond laten routeren. Hoe doe ik dat met dit script wat ik ervoor gebruik?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s