login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Popup venster wordt niet weergegeven bij wit regels (Opgelost)

Offline thomasje - 06/08/2010 19:59
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik heb ergens van internet een scriptje vandaan weten te halen met een popup venster die verschijnt nadat ik met mijn muis over een button heen ga.

Nu wil echter het geval dat hij niet wordt weergegeven zodra er ergens een wit regel inzit. En aangezien de informatie via een database uit een textarea komt en de php functie nl2br ook niet werkt kom ik er niet meer uit. Zijn er mogelijkheden om mijn script zo aan te passen dat hij de wit regels negeert of gewoon overneemt?

Mijn code: Plaatscode: 139800

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline valles10 - 06/08/2010 20:26
Avatar van valles10 HTML interesse geen div echoen als er geen waarde is?

  1. if(($text == "") || ($text == " ")){
  2. //niets echoen
  3. }else{
  4. echo "hier je div en tekst";
  5. }
Offline thomasje - 06/08/2010 20:52
Avatar van thomasje MySQL beginner Nee het probleem is juist dat die regels tussen de tekst in staan. Het is dus echt de bedoeling dat alleen die wit regels verwijderd worden of zo omgezet worden dat de tekst wel zichtbaar is.
Offline valles10 - 06/08/2010 21:02
Avatar van valles10 HTML interesse ik snap het eigenlijk niet 
Offline thomasje - 06/08/2010 21:10
Avatar van thomasje MySQL beginner Nou ik haal de tekst uit een textarea, sla het daarna op in mijn database.

Op een andere pagina (waar wij het dus nu over hebben) haal ik de info weer op uit mijn database en wil ik het daarna met bovenstaande script zien, als een bezoeker over een icoon gaat.

Het probleem: De mouse over werkt helemaal tot het moment dat je een enter geeft tussen 2 regels in( in de database). Zodra er dus 1 of meerdere wit regels tussen zitten wordt het hele effect niet weergegeven


Hoop dat het zo iets verduidelijkt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.201s