login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Pagina meerdere malen printen (Opgelost)

Offline Ruultje - 04/08/2010 14:15
Avatar van RuultjeNieuw lid Is het mogelijk om via Javascript eenzelfde pagina bijvoorbeeld 4x uit te printen?

Wanneer iemand op een bepaalde button klikt wordt men doorgestuurd naar een nieuw scherm. Dit is een printpagina. Wanneer men daar op klikt gaat deze automatisch deze pagina printen. Maar dat gebeurt nu maar 1 keer. Ik wil dit dus op 4x zetten.

Ben niet geweldig in Javascript. Momenteel kom ik dus niet verder dan dit:
<body onload="window.print();">

Maar dat gaat natuurlijk niet werken om iets vier keer uit te printen. Ik kan het uiteraard ook ingeven wanneer de printerselectie komt. Maar dan kan het wel eens vergeten worden. Het werkt via een database. Dus men kan niet nogmaals op de printknop drukken omdat dan het volgnummer (Unieke ID) al is vergeven.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline GJ2086 - 04/08/2010 14:45 (laatste wijziging 04/08/2010 14:52)
Avatar van GJ2086 Nieuw lid Niet getest, maar zou wel moeten werken denk ik.
Er word waarschijnlijk wel 4 keer een print dialog aangeroepen.

  1. <script type="text/javascript">
  2. function printPage(){
  3. for(var i = 0; i < 4; i++){
  4. setTimeout('window.print()', 1);
  5. }
  6. }
  7.  
  8. if (window.addEventListener){
  9. window.addEventListener("load", printPage, false);
  10. } else if (window.attachEvent && !window.opera){
  11. window.attachEvent("onload", printPage);
  12. }
  13. </script>
Offline Martijn - 04/08/2010 15:58
Avatar van Martijn Crew PHP een print pagina maken die 4x je content neerzet? Er zijn geloof ik codes voor een pagina einde, dus dan begint alles netjes op n eigen pagina
Offline Ruultje - 05/08/2010 00:43
Avatar van Ruultje Nieuw lid Bedankt GJ2086 dit werkt in ieder geval! Hier kom ik wel verder mee.

Ik zal eens kijken Martijn. Ben bij het zoeken eerst niet ver gekomen. Meestal vond ik wel iets van word etc. maar daar kon ik verder niks mee in deze.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s