login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Meer invoer velden tonen bij allemaal ingevult.

Offline GTRules - 25/06/2010 22:00
Avatar van GTRulesNieuw lid laat ik als eerste melden: ik weet niet goed waar ik het neer moeten zetten, bij php, css of hier.
ik zat te denken aan javascript omdat die misschien meer divs, of invoervelden kan laten tonen.

ik ben op dit moment bezig met een image upload site.
die vind u hier!

ik ben nu bezig met de albums. ik heb al gemaakt dat mensen albums kunnen maken en die dan ook in de database komen.

maar nu komt het echte gedeelte, nu moeten mensen foto's kunnen toevoegen en die moeten óók in de database komen. maar dat is niet echt zo'n probleem...
ik wil dus een stuk of 5 invoervelden maken waar ze dus kunnen 'Browsen' naar bestanden.
en als al die 5 zijn ingevoerd dat er dan 1 bij komt, en als die is ingevult dat er weer één bij komt. etc. etc. etc.

als dit niet in het goede topic staat hoor ik het graag.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen   

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 26/06/2010 00:43
Avatar van Martijn Crew PHP dan moet je via DOM er een nieuwe input=file bij plaatsen. Best lastig. Kan niet met javascript, omdat dan de INNERHTML word herschreven, waardoor alles wat ingevuld was weggaat
Offline TotempaaltJ - 26/06/2010 08:52
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse
Martijn schreef:
dan moet je via DOM er een nieuwe input=file bij plaatsen. Best lastig. Kan niet met javascript, omdat dan de INNERHTML word herschreven, waardoor alles wat ingevuld was weggaat
Dan moet je alvast een lege div ofzo ergens neerzetten en die vullen, waarna je weer een nieuwe div aan maakt: een per upload veld.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s