login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Tekst verdwijnt [jQuery]

Offline Jelmerholland - 05/04/2010 16:50 (laatste wijziging 05/04/2010 16:52)
Avatar van JelmerhollandPHP beginner Beste mensen,

ik ben voor mijn nieuwe design mijn navigatie aan het ontwerpen (jQuery), maar ik loop tegen een probleem aan waar ik niet uit kom.

Dit is de lay-out van mijn nieuwe site (geen betrekking op de vraag)
http://www.JDwebdesign.nl/nieuw/index.php

Ik wil, dat als je over de buttons gaat (die 5 rechtsboven) dat de reflection (Ref) omlaag gaat, het logo/button (Top) omhoog en dat er tekst (Text) tussen verschijnt.

Nou heb ik 't als volgt ontworpen:
http://www.jdwe...gation.php

Je gaat over het rode heen, van desbetreffende button, en dat gebeurd het, het lijkt allemaal goed te gaan, maar om de 1 of andere reden doet de tekst het niet altijd :S

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen?

Dit is de code:
http://plaatscode.be/139050/

Ik heb de complete code nou nog gewoon in 1 file staan, omdat ik nog in de test-fase zit, dus daar hoef je geen commentaar op te geven (A)

Wat zie je? =============
1e stuk ==
Wat Meta codes (gewoon gekopiëerd van mijn site, dus dat werkt wel)

2e stuk ==
Mijn jQuery stukje, je hovert over een '.Nav-Button' (het groene stukje) . dan gaat de eerstvolgende '.Nav-Top' omhoog, de '.Nav-Text' komt er tussen en de '.Nav-Ref' gaat omlaag.

Zoals je ziet gebruik ik voor de tekst een slideDown en slideUp en ik heb overal een '.stop' staan (zodat als je eraf gaat, dat de animatie niet door blijft gaan)

3e stuk ==
Al mijn divjes, dit leek mij de beste oplossing.
(zoals je ziet staat in de 'Home' button al een window.location, dat is gewoon als test en werkt ook gewoon.




Wat is dus de vraag?
Waarom verdwijnt de tekst als je de '.stop' in werking stelt? Dus als jij vervroegd al van de button afgaat (als de animatie nog bezig is)?

Als ik de '.stop' weghaal, dan werkt het overigens wel prima, maar dan blijft ie doorstuiteren als je 'm 'onderbreekt'

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, it's drivin' me crazy!..

Mvg,
Jelmer

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline TotempaaltJ - 05/04/2010 17:46 (laatste wijziging 05/04/2010 17:47)
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Kan je niet de tekst en het bovenste plaatje in een div (oid) zetten, en die animaten?

Ik weet niet of dat het probleem oplost, maar er is een kans. 
Offline Jelmerholland - 05/04/2010 17:47
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Hoe bedoel je dat precies?

Dat ik de 'Text' en de 'Top' in 1 div zet.. :/ Maar ik snap niet wat je bedoelt..
Offline WouterJ - 05/04/2010 20:03
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Ik snap niet waar de tekst moet komen te staan. Bij mij (FF) gaan de blauwe blokjes omhoog en dan gebeurd er niks.
Offline Jelmerholland - 05/04/2010 20:08
Avatar van Jelmerholland PHP beginner 1 blauw blokje gaat omhoog, 1 naar benedne, en de tekst komt er tussen, ik heb het nou via een hele rare manier (bijna opgelost, binnen een half uurtje heb ik 'm af denk ik )
Offline nathanael - 05/04/2010 23:46
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
geef het eens een z-index mee...  
Offline Jelmerholland - 05/04/2010 23:49
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Werkt niet.. had ik al geprobeerd..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s