login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ajax na laden

Offline Jootn - 26/03/2010 19:34
Avatar van JootnNieuw lid Goede avond,

In dit forum bouw ik verder op mijn vorige post in het php forum (http://www.sitemasters.be/forum/1/36916/PHP/Probleem_met_ajax_php)

Ik heb dus een probleem dat er een bepaalde functie niet wil werken op een pagina. Nu heb ik na een paar dagen zoeken eindelijk de oorzaak gevonden van dat probleem.

Enkele pagina's op mijn site worden aangeroepen met een ajax functie, content wordt direct geladen in een bepaalde div, zonder de volledige pagina te verversen (even samenvatten ;) )
nu komt mijn probleem.

Ik heb dus een pagina test.php, deze wordt in de div 'content' geladen op mijn index.php pagina door dat ajax/javascript. Op de pagina test.php staat een javascript die uitgevoerd moet worden als de test.php pagina geladen wordt in de content div.
En daar is het probleem, eens je een ajax request afgehandeld hebt worden er dus blijkbaar geen scripts meer uitgevoerd.

Nu heb ik wat zitten zoeken op google, maar vind niet echt een uitleg die een beetje verstaanbaar is...

eval schijnt blijkbaar een oplossende functie te zijn. Maar hoe kan ik die eval functie gebruiken in mijn geval?

ik wil dus bijvoorbeeld een 'alert('test');' uitvoeren op de pagina test.php

Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan oplossen?

Groeten, Joachim

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Martijn - 27/03/2010 13:57
Avatar van Martijn Crew PHP eval = evil gevaarlijke functie omdat andere mensen ook opeens dingen kunnen gaan doen.

Als je een javascript framework als bijvoorbeeld jQuery gebruikt, word je javascript geloof ik wel uitgevoerd. En anders de functie al maken in je normale js
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s