login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

FCKeditor - CMS links

Offline mike87 - 05/01/2010 14:46
Avatar van mike87Nieuw lid Hallo

Ik probeer op dit moment FCKeditor aan te passen zodat je bij het aanmaken van een link ook kan kiezen voor pagina's op de eigen website. Op deze manier hoeft de gebruiker alleen maar de pagina te kiezen waarnaar hij/zij wil verwijzen zonder andere poespas.

Nu werkt dit ideaal in FireFox maar ook alleen maar in FireFox.
En niet in IE(8), Safari en Chrome.

Door middel van een paar regels PHP code lees ik alle pagina's uit zodat deze in een lijst komen te staan.
In deze lijst staan onclick event. In dit event wordt de volgende functie aangeroepen:

Plaatscode: 138361

Dit werkt dus ideaal in FireFox, maar in eerder genoemde browser werkt het niet. Het hele onclick event lijkt hier niet plaats te vinden. Heeft iemand enig idee hoe dat kan en waar ik een mogelijke oplossing kan vinden?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 05/01/2010 14:52
Avatar van marten Beheerder Hoe zet je de onclick er in?

  1. onclick="fillUrl();" of onclick="javascript: fillUrl();"


Er zit namelijk verschil in beide. Probeer de tweede eens.
Offline mike87 - 05/01/2010 15:01 (laatste wijziging 05/01/2010 15:18)
Avatar van mike87 Nieuw lid Ik gebruik onderstaande manier.
Net heb ik het ook geprobeerd met javascript: ervoor maar dit maakt geen verschil.

  1. echo '<option value="url" onclick="fillURL(\''.$getPage['id'].'\', \''.$pageUri.'\', \''.$getLang['short'].'\');">'.$getPage['page_name'].'</option>';


Edit
Sorry, had het al met javascript: geprobeerd toen ik deze reactie plaatse, was het ff vergeten erbij te zetten 
Offline marten - 05/01/2010 15:10
Avatar van marten Beheerder Probeer het eens met de javascript:
Offline mike87 - 06/01/2010 09:07
Avatar van mike87 Nieuw lid Had het al geprobeerd, was het vergeten melden.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s