login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

berekening in formulier (Opgelost)

Offline qpqp - 14/10/2009 10:41
Avatar van qpqpNieuw lid Hallo,

Ik heb een bestaand formulier waar een javascript berekening bij in gebouwd moet worden.
De javascript berekening heb ik in een apart bestand gemaakt, deze werkt ook.

Zodra ik de berekening in het bestaande formulier plaats gaat het mis.
Het formulier werkt, maar de berekening niet meer.
Zodra ik op regel 49 van het bestand een > en een < weghaal doet de berekening het wel, maar het formulier niet meer.

Hier staan de bestanden: http://www.qpfoto.nl/javascript-formulier/

Kan iemand me vertellen hoe dit conflict wordt veroorzaakt en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 14/10/2009 11:21
Avatar van Stijn PHP expert In je formulier zet je type='text' name='box3' en dit verschillende keren. Gebruik dubbele quotes in plaats van single quotes.
Offline jaronneke - 14/10/2009 11:21 (laatste wijziging 14/10/2009 11:23)
Avatar van jaronneke MySQL interesse Komt omdat je het ene form : name="formid" noemt en de andere niet ;)

edit:
de fout :

<form method="post" action="" input type="hidden" name="formid" value="bestelform">
Offline qpqp - 15/10/2009 09:47 (laatste wijziging 15/10/2009 11:26)
Avatar van qpqp Nieuw lid @ Stijn: bedankt voor je reactie. Ik heb de quotes aangepast. Het lost helaas nog niks op. De berekening werkt nog steeds niet.

@ Jaronneke: bedankt voor je reactie. Ik weet niet precies wat je bedoelt. Ik heb het form in beide bestanden volgens mij 'formid' genoemd. Verder hebben beide bestanden maar één formulier, dus zou je kunnen aangeven waar het precies mis gaat?

Verder nog iemand een idee wat er verkeerd gaat?
Alvast bedankt!


Edit:

Het probleem is opgelost, het ziet er nu als volgt uit:

<form method="post" name="formid" action=""> <input type="hidden" value="bestelform">

name="formid" moest in beide staan.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s