login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Lightbox NL Pack (Opgelost)

Offline Marly - 09/10/2009 09:57 (laatste wijziging 09/10/2009 11:38)
Avatar van MarlyHTML interesse Is er al iemand die de lightbox knoppen van Next,Previous,Close vertaald heeft?
Of weet iemand waar ik deze kan krijgen?

Ik heb de buttons nu vertaald.
Omdat ik geen nederlandse kon vinden.

Mocht iemand interesse hebben, dan kun je de PSD of GIF bestanden krijgen.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 09/10/2009 09:58 (laatste wijziging 09/10/2009 10:47)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Neem aan dat je die zelf toch ook wel kan maken?  
Marly schreef:
Ja, kan wel.
Maar dacht als iemand deze al heeft vertaald, hoef ik dat niet te doen.


Luie draak 
Offline Marly - 09/10/2009 10:44
Avatar van Marly HTML interesse Ja, kan wel.
Maar dacht als iemand deze al heeft vertaald, hoef ik dat niet te doen.
Offline Prostarter - 09/10/2009 11:08
Avatar van Prostarter Nieuw lid Sorry, mensen kunnen dit al geintje opvatten maar ik vat dit zekerste weten niet als geintje op. JE laat andere mensen werk doen voor jou, en jij wil daarvan profiteren. Ik vindt dat wel erg lullig. Ook al heeft iemand dat gedaan die vertaling, als je het kan doe het dan zelf diegene heeft ook zijn werk en tijd erin gestoken.;)
Offline ArieMedia - 09/10/2009 11:15 (laatste wijziging 09/10/2009 11:18)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Prostarter schreef:
Sorry, mensen kunnen dit al geintje opvatten maar ik vat dit zekerste weten niet als geintje op. JE laat andere mensen werk doen voor jou, en jij wil daarvan profiteren. Ik vindt dat wel erg lullig. Ook al heeft iemand dat gedaan die vertaling, als je het kan doe het dan zelf diegene heeft ook zijn werk en tijd erin gestoken.;)
Wel erg overdreven gesteld, maar ik vind dit topic toch onnodig, beetje googlen en indien geen gewenst resultaat maak je ze zelf maar..

Met 2 minuten werk heb jij 3 afbeeldingen vertaald en op je server staan, terwijl jij nu moet wachten tot er iemand langskomt met afbeeldingen..

Overigens lijkt mij dit niet jou imago als webbedrijf ten goede te doen. Als ik een mogelijke klant was en ik google op "Marly-IT" en zie dat je hier om afbeeldingen vraagt die je in 2 minuten maakt ben je mij verloren als klant.

Vat bovenstaande op als een tip , Alles wat je vraagt/zegt op internet is voor de hele wereld zichtbaar.

Edit: Behalve China, daar filteren ze bijna alles xD
Offline Marly - 09/10/2009 11:16
Avatar van Marly HTML interesse Ik heb de buttons nu vertaald.
Omdat ik geen nederlandse kon vinden.

Mocht iemand interesse hebben, dan kun je de PSD of GIF bestanden krijgen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s