login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Fullscreen on-demand

Offline StyxLabs - 13/09/2009 00:06
Avatar van StyxLabsNieuw lid Hallo,

Ik werk momenteel aan een Time Event Manager (Intranet) voor een bedrijf. Deze omgeving is een kleine nabootsing van een Windows desktop, denk bijv. aan icons, windows, taskbar, e.d.

Nou wil ik hierbij graag een feature inbouwen die met een druk op de knop het browserscherm naar fullscreen zet. Dus eigenlijk de F11 knop, maar dan in een linkje.

Ik ben niet nieuw met javascript of wat dan ook, dus veel uitleg is niet nodig. Wat ik wil weten is of dit überhaupt mogelijk is? Zo ja, hoe zou dit dan precies in z'n werk gaan?

Waar ik niet op zit te wachten is oplossingen als een nieuwe window openen en deze in fullscreen weergeven. Dit is geen optie! Het gaat er mij puur om dat het huidige scherm naar fullscreen geschakeld wordt.

Iemand misschien een idee?

Alvast bedankt,

Harold.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MiST - 13/09/2009 00:20
Avatar van MiST Lid kan je met een Javascript event geen keypress simuleren? 

iets als event.keyCode=<juiste code>?
Offline vinTage - 13/09/2009 00:23
Avatar van vinTage Nieuw lid neah, die f11 is een applicatie shortcut (of hoe noem je zoiets..?) gelukkig kan je niet zoiets via js/html/css simuleren! 
Offline StyxLabs - 13/09/2009 00:44
Avatar van StyxLabs Nieuw lid Hmm...Dit is dus simpelweg onmogelijk zo te zien =\
Offline vinTage - 13/09/2009 01:10
Avatar van vinTage Nieuw lid nuja, je kan wel gebruik maken van andere manieren...EEN ervan is flash (zie bv youtube en de fullscreen btn), maar afaik wordt alleen de swf daarmee fullscreen.
Als het mogelijk is voor je om alles in flash te frotten, dan zou dit dus een oplossing kunnen zijn.

De fullscreen optie hoort dus bij de flashplayer en heeft dus niets te maken met je browser.
Offline StyxLabs - 13/09/2009 01:28
Avatar van StyxLabs Nieuw lid Mja..geen optie dus 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s