login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

xmlhttp search results toewijzen aan specifieke player

Offline gerrie - 14/07/2009 21:01 (laatste wijziging 14/07/2009 23:27)
Avatar van gerrieNieuw lid hey! misschien een simpel vraag ik heb een zoekscript die de data uit een xml bestand laad waardoor mijn mp3 bestanden word afgespeelt door meerdere players wmp,winamp,etc het probleem is dat ieder user die bij me ingelogt is deze mp3 bestanden ook kan downloaden is er een manier om dit te blocken middels aanpassing deze script  of dat ik dit door een embedded flash player kan door wijzen ik weet dat er tig scripts zijn om de right mousefunction te laten uitschakelen maar tot mijn verbazing bij een goede vriend die winamp heeft kan hij ze gewoon downloaden 

het zoekscript:


Plaatscode: 137135
-------------------------------------------------
bedankt alvast voor de reactie  

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline valles10 - 15/07/2009 08:33
Avatar van valles10 HTML interesse Iets specifieker zou leuk zijn..
op welke manier kunnen ze downloaden?
en wat heeft wmp winamp quiqplayer of what ever te maken met het dowloaden v/e bestand?
Offline PRO - 15/07/2009 09:57
Avatar van PRO JS interesse Hoe ziet je XML eruit?
Offline valles10 - 15/07/2009 10:11
Avatar van valles10 HTML interesse Je kan je zoekresultaten gewoon via stukje javascript proberen
GetElementByTagName('titel')
?
Offline gerrie - 15/07/2009 12:31 (laatste wijziging 15/07/2009 12:55)
Avatar van gerrie Nieuw lid bedankt voor de snelle reactie!

de xml file geeft de link weer naar mijn mp3 bibliotheek het is namelijk een online mp3 player die streamt! maar sinds dat ik bezig ben met een zoekfunctie kan ik de users niet blocken om te downloaden windows media player streamt het wel maar winamp geeft de optie weer [opslaan als] 

misschien even een impressie van mijn site http://b-22.ontvangt.nl gebruikersnaam en wachtwoord zijn bijde 22

zoals je kunt zien wou ik er een tab bij maken op het rechtervenster zoek mp3, middels door een nieuw venster te openen maar met dit script kan ik het niet veroorloven dat mensen [users] even mijn collectie kan downloaden

xml file:

Plaatscode: 137143

--------------------------
zoals je kunt zien zijn dit links naar de actuele mp3,s die op mijn HD staan 

als ik dus hometown blues bijvoorbeeld intyp in de zoekfunctie geeft hij het als link weer het probleem is als ik er op klik geeft winamp de optie opslaan als terwijl eigenlijk de bedoeling is dat ie het gewoon streamt net als wmp het mooiste zou zijn dat er gewoon een embedded player voor in de plaats kwam maar die werkt alleen met een <PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url"> tag ,dus ik ben het even kwijt en weet ik niet waar ik moet zoeken
Offline Richard - 15/07/2009 12:54 (laatste wijziging 15/07/2009 12:55)
Avatar van Richard Crew algemeen Gelieve lappen code op plaatscode.be te plaatsen (zie de [ plaatscode ] tags!) Dit is de laatste keer dat ik het zeg.
Offline gerrie - 15/07/2009 20:14
Avatar van gerrie Nieuw lid huh!? nou hierbij sorry dan 
Offline Martijn - 15/07/2009 20:53
Avatar van Martijn Crew PHP volgens mij kun je met een .htaccess bestand downloaden blokkeren weet niet of dat ook tegen opslaan als werkt, maar t valt te proberen
Offline gerrie - 15/07/2009 21:52
Avatar van gerrie Nieuw lid hoi DeviourSoul
is .htaccess niet gerelateerd aan apache servers ? ik denk dat mijn server er niet mee overweg kan.
Offline Koen - 15/07/2009 22:13
Avatar van Koen PHP expert
gerrie schreef:
hoi DeviourSoul
is .htaccess niet gerelateerd aan apache servers ? ik denk dat mijn server er niet mee overweg kan.


Correct 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s