login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

contextmenu fckeditor uitbreiden

Offline yolk - 10/06/2009 12:52 (laatste wijziging 10/06/2009 19:11)
Avatar van yolkHTML interesse Als je met je rechtermuisknop in het tekstvak van FckEditor klikt, krijg je de keuze uit drie opties: knippen, kopiëren en plakken. Ik wil deze drie opties uitbreiden met twee extra opties.
In het bestand \editor\_source\internals\fck_contextmenu.js heb ik deze regels staan:
  1. menu.AddItem( 'Cut' , FCKLang.Cut , 7, FCKCommands.GetCommand( 'Cut' ).GetState() == FCK_TRISTATE_DISABLED ) ;
  2. menu.AddItem( 'Copy' , FCKLang.Copy , 8, FCKCommands.GetCommand( 'Copy' ).GetState() == FCK_TRISTATE_DISABLED ) ;
  3. menu.AddItem( 'Paste' , FCKLang.Paste , 9, FCKCommands.GetCommand( 'Paste' ).GetState() == FCK_TRISTATE_DISABLED ) ;
  4. menu.AddItem( 'PasteText' , FCKLang.PasteText, 10, FCKCommands.GetCommand( 'PasteText' ).GetState() == FCK_TRISTATE_DISABLED ) ;
  5. menu.AddItem( 'PasteWord' , FCKLang.PasteWord, 11, FCKCommands.GetCommand( 'PasteWord' ).GetState() == FCK_TRISTATE_DISABLED ) ;


Maar als ik het bestand upload blijven er drie items in het contextmenu staan. Moet ik nog meer bestanden aanpassen?
Of zit ik misschien in het verkeerde bestand te rommelen?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jaronneke - 11/06/2009 09:03
Avatar van jaronneke MySQL interesse Doe een 'control + f5' , als ik bij de fck editor bestanden aanpas ververst hij ze niet met een normale 'f5'

als dit niet helpt, gooi eens als je tijdelijke internet bestanden + cache leeg.

Succes,

Jaron.
Offline yolk - 11/06/2009 09:17
Avatar van yolk HTML interesse Dat heb ik geprobeerd. Zelfs op een andere computer. Maar geen resultaat.
fck_contextmenu.js lijkt me het meest logische bestand, maar misschien zit het ergens anders verborgen?
Offline Ultimatum - 11/06/2009 09:31
Avatar van Ultimatum PHP expert Zoek eens in alle fckeditor bestanden naar bijvoorbeeld CKCommands.GetCommand( 'Cut' ) of een andere specifieke string. Misschien zit je in het verkeerde bestand of zijn er meerdere bestanden die je moet aanpassen.
Offline yolk - 11/06/2009 17:25
Avatar van yolk HTML interesse Het is gelukt!
Ik zat inderdaad in het verkeerde (maar toch het meest logische) bestand te zoeken.
Deze bestanden moeten gewijzigd worden:
\editor\js\fckeditorcode_gecko.js (regel 105)
\editor\js\fckeditorcode_ie.js (regel 106)

Zoek de functie "function(menu,tag,tagName)" en verwijder:
  1. menu.AddItem('Paste',FCKLang.Paste,9,FCKCommands.GetCommand('PasteText').GetState()==-1);


Voeg op die plek deze twee regels toe:
  1. menu.AddItem('PasteText',FCKLang.PasteText,10,FCKCommands.GetCommand('PasteText').GetState()==-1);
  2. menu.AddItem('PasteWord',FCKLang.PasteWord,11,FCKCommands.GetCommand('PasteWord').GetState()==-1);

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s