login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Domein referrer ophalen via iframe

Offline ferdithug - 19/09/2008 21:27
Avatar van ferdithugNieuw lid Mensen kunnen een stukje iframe op hun site plaatsen wat een pagina van mijn site laat zien.

Ik wil nu dus de views opslaan van die site die mijn pagina laat zien, Dat moest dus met javascript en daar ben ik niet zo'n held in.
Ik heb dus begrepen dat het met 'window.opener.location.href' moet kunnen, Zo haal je de domein van de site op die mijn pagina in een iframe laat zien.

Kan iemand mij hierbij helpen?


Ik heb iets nodig als dit:
  1. <?php
  2.  
  3. $domein = 'javascript gedoe';
  4.  
  5. echo $domein;
  6.  
  7. ?>

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kr4nKz1n - 19/09/2008 21:32
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Je wilt nu javascript in je PHP code zetten?

Nutteloos?
Offline ferdithug - 19/09/2008 21:59
Avatar van ferdithug Nieuw lid Weet jij een manier hoe je met php het domein kan ophalen die mijn iframe pagina laat zien dan?
Offline BramBo - 19/09/2008 22:18
Avatar van BramBo JS gevorderde Zou je de gewenste werking beter uit kunnen leggen ?
Offline ferdithug - 19/09/2008 22:51
Avatar van ferdithug Nieuw lid Euhm ik denk dat mijn eerste post al genoeg zegt of?
Mja nog een keer dan.
Iemand laat met behulp van een iframe een pagina van mijn site op zijn site zien.
Nu wil ik dus op mijn pagina het domein ophalen als iemand via zijn site mijn pagina bekijkt.
Offline Kr4nKz1n - 19/09/2008 23:24
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Uhmz vraagje nog 

Moeten deze mensen dit bij jou melden als ze dat willen?

Wat je kan doen is ervoor zorgen dat mensen een pagina met een unieke code op hun site neerzetten d.m.v. ?id=.

Indien dit ID overeen komt met wat in de database of in een array staat, wordt pagina weergegeven en weet je gelijk op welke site.
Offline BramBo - 21/09/2008 19:19
Avatar van BramBo JS gevorderde nja begrijp nog niet precies de bedoeling maar ik geloof dat je hierna op zoek bent:
  1. var parent_url = new String(window.parent.location);
  2. var domain_only = parent_url.match(/^.+?[\/]{2,3}(.+?)[\/]{1}/i)[1];
  3. var path_only = parent_url.match(/^.+?[\/]{2,3}.+?[\/]{1}(.+?$)/i)[1];
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s