login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Lijst van bestelde artikels

Offline Drieske - 16/09/2008 18:17
Avatar van DrieskeLid Hallo,

Ik ben op zoek naar de code voor een systeem die dit kan :

Wanneer je in een selectiebox een keuze maakt van een product en klikt op toevoegen dan verschijnt deze boven je selectiebox.

Wanneer je dan nog een product wilt toevoegen klik je weer op toevoegen en die komt onder het eerste product te staan.

Hoe zoek ik zo iets? Heb al in google gezocht maar misschien heeft dat speciale naam...

Greetz,

Dries

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 16/09/2008 18:25
Avatar van Martijn Crew PHP ik denk dat je iets moet doen met onChange ofzo, en dan geef je elke optie een name die jij wilt dat in het lijstje komt, en dan if(isset()) ofzo dat ie de waarde van een <div> neem + nieuwe tekst.
Offline Mmore - 17/09/2008 04:08
Avatar van Mmore MySQL interesse Dit doe je met behulp van JavaScript. Het eerste wat ik altijd doe wanneer ik met dit soort dingen te maken krijg is kijken of het niet al bestaat, ik ga namelijk ook niet het wiel opnieuw uitvinden.

Op deze website zal je onder bijv het kopje Chained Selects wel vinden wat je wilt hebben  
Offline kenzo - 17/09/2008 21:50
Avatar van kenzo PHP beginner ik heb dat ook geprobeerd Mmore, maar in php werkt dat niet goed. Ik kreeg alleen maar lege selectboxes
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s