login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Een file list van een server dir in JS (Opgelost)

Offline snxs - 09/05/2008 12:32 (laatste wijziging 09/05/2008 13:09)
Avatar van snxsNieuw lid Ik werk met TinyMCE en nu heb ik een probleem, ik krijg mijn external file lists wel aan de praat, maar dat zijn JS files. Hoe kan ik in een JS file een JS-array van bestanden generen die in een map op de server staan?


Dit moet het resultaat worden:
  1. var tinyMCETemplateList = [
  2. ["Naam afbeelding1", "url afbeelding1"],
  3. ["Naam afbeelding2", "url afbeelding2"]
  4. ];

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 09/05/2008 22:07
Avatar van Ibrahim PHP expert Zonder combinatie van een serverside script, zal dat niet gaan.
Offline snxs - 10/05/2008 00:54
Avatar van snxs Nieuw lid Dat wist ik, maar ik gok dat het via AJAX wel mogelijk is, maar hoe? Ik heb een php functie "directory($dir)" geschreven, die leest de dir uit, maar nu moet ik die gegevens in mijn array krijgen.

Weet iemand hoe?
Offline ikkedikke - 10/05/2008 15:04
Avatar van ikkedikke PHP expert zoek eens naar JSON en AJAX.
Offline snxs - 10/05/2008 17:55 (laatste wijziging 11/05/2008 11:42)
Avatar van snxs Nieuw lid Dat wist ik al, dat het AJAX met een JSON return zou moeten worden, hier ben ik blijven hangen in mijn vorige topic van een half jaar oud. Met jQuery lukte het destijds, alleen dit CMS gebruikt geen JavaScript/AJAX framework. Ik snap dus niet hoe dat werkt, zijn er hier geen tutorials over AJAX met JSON?

ik ben een domme koe: Ik ben nu de tutorials aan het volgen. Ik krijg zelfs al een JSON return met een array van alle bestanden. Nu nog even kijken hoe ik dat AJAX gedoe wil laten werken. Zonder jQuery is het toch wel een stuk vervelender!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s