login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Prototype probleem

Offline jerone - 12/12/2007 19:57
Avatar van jeroneJS gevorderde Deze vraag gaat over een userscript voor GreaseMonkey; GM_update.
Voor de mensen die niet bekend zijn met GM (Firefox extensie); een userscript is een javascript dat na het laden v.d. pagina geïnjecteerd word.

Het idee is dat dit script kijkt voor een nieuwere versie dan de versie waar het script wordt geactiveerd.
Nadat ik het script af had, wilde ik het in prototype zetten. Maar nu werkt het script niet correct. Afwisselend kijkt hij voor een nieuwe versie.

Ik denk nu dat het probleem in het prototype ligt, maar ik ben daar niet zo bekend mee.

Iemand die mij kan helpen.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline citroen - 12/12/2007 20:02
Avatar van citroen Onbekend misschien even laten weten wat er precies niet lukt met prototype? en bedoel je de basis prototype functies van javascript of de javascript library prototypeJs
Offline jerone - 12/12/2007 20:11 (laatste wijziging 13/12/2007 16:24)
Avatar van jerone JS gevorderde basis prototype functies

De functie GM_updater wordt geactiveerd d.m.v. de volgende code:
  1. var test1 = new GM_update;
  2. test1.init({
  3. check4Update: true,
  4. updateTime: 1,
  5. language: "en",
  6. title: 'Dit is maar een test!!!',
  7. thisVersion: 'v3.0 Beta',
  8. versionUrl: 'http:\/\/userscripts.org\/scripts\/source\/15390.user.js?source',
  9. updateUrl: 'http:\/\/userscripts.org\/scripts\/show\/15390',
  10. });


Deze code heb ik 6x toegevoegd aan andere script, maar elke x krijg ik afwisselend maar 2/3/4 het genodigde effect. Dit is wel het goede effect, alleen moesten het er 6x zijn.

[Edit]
Ik heb net nog even de oude situatie terug gesitueerd; geen prototype en de code op elke userscript toegevoegd.
Hier krijg ik helemaal geen rare effecten en werkte alle scripts zoals moet.

Niemand die even een kijkje wil nemen  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s