login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Lokaal bestanden selecteren

Offline marcor - 02/05/2007 13:58
Avatar van marcorNieuw lid In een php applicatie willen ik afbeeldingen op kunnen slaan. In het formulier is er een mogelijkheid om dit te doen. de link komt te staan in tekstveld nadat bestand lokaal is geselecteerd

Nu heb ik daar achter een knop met "+" staan waarna er een popup verschijnt. In deze popup heb ik een listbox en ik wil dus een knop met "voeg toe". Als daar op wordt geklikt wil ik een venstertje waarin lokaal te bladeren is om een bestand te selecteren.

in deze listbox moeten meerdere links onder elkaar kunnen staan en moeten per stuk te verwijderen zijn dmv een knop. Als de gebruiker de gewenste afbeeldingen heeft geselecteerd moet ik deze listbox kunnen inserten.

Kan iemand me hier bij helpen?? Vanaf het listbox gedeelte zou ik niet weten hoe het werkt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ikkedikke - 02/05/2007 22:45
Avatar van ikkedikke PHP expert nou zet naast je listbox een paar knoppen met een submit met een andere naam. aan de hand van de gebruikte submitknop verwijder of selecteer je het bestand ?
Offline phpfreak - 02/05/2007 23:00
Avatar van phpfreak PHP beginner Ja of zet gewoon een listbox en een submit in een form, en met een post haal je de waarde van de listbox eruit en verwijder je die afbeelding met php
Offline marcor - 03/05/2007 08:33
Avatar van marcor Nieuw lid Wat jullie zeggen begrijp ik zelf ook nog wel maar HOE krijg je meerdere files onder elkaar in een listbox en HOE werkt de update dan
Offline ikkedikke - 03/05/2007 12:47
Avatar van ikkedikke PHP expert ik neem aan dat je toch snapt hoe een select werkt of niet ?
Verder heeft php functies als unlink ed om bestanden te verwijderen of aan te passen.
Offline marcor - 03/05/2007 13:37
Avatar van marcor Nieuw lid Waar heb je het over? Select heeft hier totaal niets mee te maken..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s