login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

anti-kopieer script toevoegen aan .js bestand

Offline justinos - 30/03/2007 19:20
Avatar van justinosNieuw lid Hoihoi,

Het onderstaande script gebruik ik al enige tijd op mijn website.
Het is een script waarbij je foto's op volgorden van nummer (foto1, foto2, foto3 ..) aanklikbaar kan maken waarbij het in het groot opent. Vervolgens kan je dan op Volgende en Vorige klikken. Het script bestaat uit een html bestand en een .js bestand, het JS bestand is van toepassing wanneer men de foto's aanklikt en je dus de foto in het groot te zien krijgt en op "volgende" en "vorige" kan klikken. Nu wil ik aan deze foto's een anti-kopieer script toevoegen. Ik heb vanalles geprobeerd maar wanneer ik dit doe werkt het script niet meer. Dit is het .js bestand:

http://www.plaatscode.be/4822/

en dit is de anti-kopieer code:

http://www.plaatscode.be/4823/

Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt!


11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 30/03/2007 19:24
Avatar van Stijn PHP expert http://www.plaatscode.be/4825/ - dit zou moeten werken.
Offline justinos - 30/03/2007 20:02
Avatar van justinos Nieuw lid Helaas. Het overzicht van de kleine foto's zijn nu niet aanklikbaar, linksonderin de browser staat dan een geel uitroeptekentje met daarnaast "gereed". Aanklikken werkt niet.

Dit is overigens de code voor het overzicht van de kleine aanklikbare plaatjes, wellicht dat je daar wat aan hebt?

http://plaatscode.be/4826/
Offline Stijn - 30/03/2007 20:08
Avatar van Stijn PHP expert Mensen gaan je foto toch kunnen kopieren hoor ze slepen gewoon de foto in de URL balk en je gaat naar de foto toe en daar kan je hem kopieren/opslaan. Dus die kopieer functie is gewoon verloren moeite op voorhand.
Offline justinos - 30/03/2007 20:30
Avatar van justinos Nieuw lid Dat weet ik, toch wil ik er zoveel mogelijk aan doen het de mensen toch wat lastiger te maken. Toch bedankt voor je hulp!

Als iemand mij nog verder kan helpen, heel graag 
Offline bennieboy - 30/03/2007 20:33 (laatste wijziging 30/03/2007 20:33)
Avatar van bennieboy HTML beginner zoiet helpt toch ni. als je de afbeelding naar de startbalk sleept heb je hem toch


stijn was me voor!:p
Offline justinos - 30/03/2007 20:50
Avatar van justinos Nieuw lid ik vraag niet of het helpt, ik vraag of iemand de oplossing heeft of mij op weg kan helpen 
Offline bennieboy - 30/03/2007 20:51
Avatar van bennieboy HTML beginner er is geen oplossing die zo degelijk is da da ni lukt. als je een maskering wilt hebben kan je weg met javascript
Offline justinos - 30/03/2007 21:10
Avatar van justinos Nieuw lid Het gaat mij er niet om dat mensen het toch op een andere manier wel kunnen kopiëren, het gaat mij er ook niet om of het degelijk is. Wat ik zou willen is dat bij dit javascriptje een anti-kopieercode gevoegd kan worden zoals de code die ik erbij geplakt heb.

Als dit niet mogelijk is neem ik aan dat mij dat gewoon verteld kan worden, als dit wel mogelijk is dan wacht ik graag even op iemand die een oplossing weet.
Offline Voldemort - 30/03/2007 21:21
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde JS kopieer beveiliging kan niet omdat:

- Het niet officieel ondersteunt is en dus maar in 1 browser werkt (tenzij de andere browsers van elkaar de nep JS code kopieren en deze implementeren wat weinig waarschijnlijk is).
- Mensen die JS uitzetten het zonder problemen kunnen kopieren, de code werkt toch niet want JS werkt niet.
- Men kan de browser cache gebruiken voor je afbeeldingen te zien.
- Men nog altijd dmv een zelfgemaakt script je HTML kan downloaden (kan heel simpel met enkele lijnen C++ code in combinatie met Qt 4) en zo achter de URL's kan komen.
Offline marcor - 08/05/2007 09:28 (laatste wijziging 08/05/2007 09:33)
Avatar van marcor Nieuw lid *Zucht*

Ik word een beetje moe van alle mensen die zo goed weten dat een kopieer beveiliging niet werkt..

Natuurlijk kun je het niet 100% beveiligen. Echter, je kunt wel de kans zo klein mogelijk maken dat je sitebezoekers je afbeelding(en) over zal nemen.

Je laat toch ook niet je autodeuren open omdat er toch wel manieren zijn om er in te komen??

--EDIT--

Voor mensen die zoiets willen gebruiken kunnen dat dus gewoon doen vind ik! Op www.leejoo.nl of www.sentinelli.nl staan wel scripts waarmee je de rechtermuisknop kunt uitschakelen. Tevens bestaat de mogelijkheid om selecteren onmogelijk te maken.
Offline Pieter - 08/05/2007 13:36
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
...Die overigens ook maar voor de helft werken in een degelijke browser. En gebruiksvriendelijkheid wordt nul.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s