login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Opmaak een alert

Offline Ultimatum - 23/12/2006 16:09
Avatar van UltimatumPHP expert Ik laat alle fouten uit een formulier in een alert zien, maar de allereerste regel waar staat dat er fouten zijn moet rood zijn, maar het lukt niet helemaal 

  1. <?php
  2. if(sizeof($errors) > 0)
  3. {
  4. for($i = 0; $i < sizeof($errors); $i++)
  5. {
  6. $fouten .= '- ' . $errors[$i] . ' \n';
  7. }
  8. ?>
  9.  
  10. <script language='JavaScript'>
  11. window.alert('<font color="#FF0000">The following errors occured while proccessing your form</font> \n <?= $fouten ?>');
  12. </script>
  13. <hr />
  14. <?php
  15. }


Als uitvoer krijg ik nou alle fouten en bovenaan staat dit:
  1. <font color="#FF0000">The following errors occured while proccessing your form</font>


ipv dat de zin in het rood staat 

ps. dit staat in javascript omdat dit probleem door javascript alert word veroorzaakt en niet door html of css 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline yannick - 23/12/2006 17:32
Avatar van yannick PHP interesse Ik denk niet dat je een kleur kan meegeven aan een alert!

(Had even gegoogeld)
Offline Ultimatum - 23/12/2006 20:00
Avatar van Ultimatum PHP expert Het is ook niet de alert zelf, maar de tekst in een alert...
Offline timo - 23/12/2006 20:17
Avatar van timo PHP ver gevorderde ja dat word begrepen maar er kan geen opmaak in een alert aangezien deze bedoeld zijn om fouten terug te geven (dacht ik..)
Offline beckers - 26/12/2006 16:12
Avatar van beckers Nieuw lid Inderdaad. De alert is een Windows MsgBox en dat kan dus alleen tekst, een titel, een icon en (een) knop(pen) bevatten.
Offline Ibrahim - 26/12/2006 21:11
Avatar van Ibrahim PHP expert dan maak je toch een mooie pagina en zet je de error daarin, want sommige mensen hebben geen JS ingeschakeld
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s