login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

login in javascript (Opgelost)

Offline Brix - 16/12/2006 11:07 (laatste wijziging 16/12/2006 11:26)

ik heb een form met knoppen
wanneer die knoppen geklikt worden gaat de waarde ervan naar een textfield
maar als ik een andere knop indruk wordt de waarde overschreven
hoe behoud ik die waarde + de nieuwe waarde

Hier is de code
  1. <form action="" method="post" name="login">
  2. <input type="text" name="code" /><br />
  3. <input type="button" name="7" value="7" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" />
  4. <input type="button" name="8" value="8" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" />
  5. <input type="button" name="9" value="9" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" /><br />
  6. <input type="button" name="4" value="4" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" />
  7. <input type="button" name="5" value="5" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" />
  8. <input type="button" name="6" value="6" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" /><br />
  9. <input type="button" name="1" value="1" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" />
  10. <input type="button" name="2" value="2" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" />
  11. <input type="button" name="3" value="3" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" /><br />
  12. <input type="button" name="0" value="0" class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" />
  13. <input type="button" name="." value="." class="button" onclick="window.document.login.code.value=+this.value" />
  14. <input type="submit" name="submit" value="Enter" class="submit" />
  15. </form>

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Activeren - 16/12/2006 11:40 (laatste wijziging 16/12/2006 11:40)
Avatar van Activeren PHP interesse Ik snap wat je bedoelt, maar kna je niet helpen, ik heb daar niet zo veel verstand van..
Maar kijk is op
http://teletekst.nos.nl/

Ik heb ontdekt dat dit de foto is:
http://teletekst.nos.nl/gfx/cijfer_knoppen.gif
Offline Simon - 16/12/2006 11:57
Avatar van Simon PHP expert window.document.login.code.value=+this.value
veranderen in
window.document.login.code.value+=this.value
Offline Brix - 16/12/2006 12:49
Avatar van Brix Nieuw lid Jaaaa :D:D

het werkt
ty Simon