login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Afbeelding/tekst beschrijving onmouseover

Offline Jensie180 - 05/11/2004 23:34 (laatste wijziging 05/11/2004 23:34)
Avatar van Jensie180Nieuw lid Hey iedereen

Ik heb nu een afbeelding en ik zou willen dat als je er op klikt iets gebeurt zoals dit:

http://dynamicdrive.com/dynamicindex5/popinfo.htm

Maar dat popup dingetje moet blijven staan tot je weer op de afbeelding klikt (of ernaast). Is dit mogelijk?

Ik hoop dat iedereen me snapt.

Bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dennisvb - 05/11/2004 23:35
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Volgens mij zit er iets in met onmouseover. verander die dingen naar onmouseclick etc.
Offline Thomas - 05/11/2004 23:37
Avatar van Thomas Moderator overlib mag je toch gratis gebruiken ?
en er staat uitgelegd wat de mogelijkheden allemaal zijn.

Directions: Download the following zip file, and refer to "readme.html" for installation instructions. There is also "demo.htm" that will get you up and running quickly through several live examples. FYI the files contained inside the zip file are:

-demo.htm
-readme.html
-main.js
-style.js

Enjoy!
Offline Dennisvb - 05/11/2004 23:39
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ja, maar het script moet nog aangepast worden. Dat vraagt hij, maar het is alleen een kwestie van de mouseovers vervangen door mouseclicks... Beteje javascript doorlezen en je weet het.
Offline Jensie180 - 06/11/2004 00:10 (laatste wijziging 06/11/2004 01:10)
Avatar van Jensie180 Nieuw lid Dat script gebruikte ik alleen maar als voorbeeld. Ik kan het niet gebruiken omdat de info in die description box komt van php en het zit nog eens in een loop ook...

Bedankt voor de antwoorden allemaal, maar heeft iemand geen idee hoe ik het zonder dat script zou kunnen? (ander script ofzo?)

[EDIT] Opgelost! Mag slotje op 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s