login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

lycos reclame..

Offline jarro - 05/09/2004 13:23
Avatar van jarroHTML interesse sorry, het spijt me, ik weet et, ze hebben het gratis, en tog vraag ik er om:$ wie heeft er een lycos reclame block script? het staat niet meer bij de scripts:(

MVG Jarro

(Sorry voor deze post, het is en blijft spam... maar het script staat er nou egt niet meer op:()

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dennisvb - 05/09/2004 13:25
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ik kan me herinneren dat bij V2 het verboden is om Lycos banner removers te vragen.
Offline Hans - 05/09/2004 13:27
Avatar van Hans HTML beginner We doen niet aan zulke praktijken hier op sitemasters.
Die scripts staan er niet meer op, en zullen er ook nie tmee rop komen.
Offline Thomas - 05/09/2004 13:30
Avatar van Thomas Moderator Heb je (jarro) al eens gekeken hoeveel het kost om de banner te laten verwijderen? Volgens mij was dit niet zo duur.
Banners removen druist gewoon in tegen de regels die Lycos heeft, dus daar zou ik gewoon niet aan beginnen.
Dat is de prijs die je betaalt voor een gratis dienst... Ga er nou maar gewoon van uit dat je niet voor een dubbeltje (of minder) op de eerste rang kunt zitten...
En ook al vind je nu een script - denk je dat die mensen bij Lycos stil zitten ?
Na verloop van tijd ben je ofwel (terecht) je account kwijt, of ze hebben weer een ander mechanisme ingebouwd waarmee er weer banners boven je pagina staan...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s