login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Soort van proxy?

Offline Maikels - 01/02/2010 13:22
Avatar van MaikelsLid Ik heb dus een applicatie die probeert te verbinden naar (gameIP):43592 , nu wat ik zou willen doen is, alle data dat naar het applicatie/server wordt gestuurd, onderscheppen... aka packet sniffen en verzenden, is dit mogelijk of moet ik het applicatie eerst naar localhost laten connected, dan via script naar gameserver ?

Hopelijk begrijpen jullie me..
Bedankt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline YesItIsChris - 01/02/2010 16:44
Avatar van YesItIsChris Nieuw lid Download gewoon een packet sniffer?
Offline Maikels - 02/02/2010 16:07
Avatar van Maikels Lid Packet sniffer gaat niet want ik wil ook data terug verzenden..

Ooit al gehoord van het program WPE PRO ? daar streef ik naar..

Thx
Offline Stijn - 02/02/2010 18:48 (laatste wijziging 02/02/2010 18:49)
Avatar van Stijn PHP expert Je wilt de stream tussen client en server loggen ofzo? Dat kan via een proxy.
Offline Maikels - 03/02/2010 08:57
Avatar van Maikels Lid idd, enig idee waar ik wat tips etc kan vinden ? heb dit gemaakt in andere scripttaal maar wil het nu in Csharp proberen...

Thx
Offline Pitchblack - 04/02/2010 17:46
Avatar van Pitchblack Lid Maikels,

Je zou kunnen het volgende doen (ruwe schets):

Luister op een TCP Socket en wacht tot je client hierop is verbonden.
Configureer je client dus om te versturen naar je proxy applicatie (kan ook via loopback). Maak dan een socket connectie naar de content server (<gameip:portnumber>). Je hebt dus twee TcpClient 's instanties nodig, 1 om te luisteren en 1 om te versturen. Ga dan in een infinite loop de NetworkStream van de ene TcpClient inlezen (data verstuurd door de client) en schrijf deze naar de NetworkStream van de andere TcpClient => richting content server. In je loop schrijf je nu ook nog de data die je hebt van de stream gelezen weg naar console of file of wat dan ook...

De networkstream references kan je krijgen via de GetStream methode van de TcpClient. Lezen en schrijven met de Read en Write methodes van de stream natuurlijk...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.22s