login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

sites stats VB (Opgelost)

Offline tcbhome - 11/01/2010 14:40
Avatar van tcbhomeNieuw lid Hey,

ik zou graag een programmatje maken met vb.

Probleem is nu ik vindt nergens goede tutorials ik ben op zoek naar een tutorials waar ik zogezegt men site stats kan weergeven.

Ik weet niet of dit mogelijk is maar zo in dat programmatje de gebruikersnaam, score, ... willen weergeven. Dus er moet een connectie komen naar de mysql tabel.

Is dit mogelijk ?

Mvg

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 11/01/2010 15:03
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Tutorial over het verbinden van een WindowsForm met een MySQL tabel: klik. Code is ook in VB.NET voorzien.
Bedankt door: tcbhome
Offline tcbhome - 11/01/2010 15:40
Avatar van tcbhome Nieuw lid Probleem is nu als ik dit op een andere pc wil doen kan hij toch geen connectie maken met de website ?

Hoe doe ik dit dan ?
Offline Mario - 11/01/2010 15:53
Avatar van Mario Crew algemeen Misschien zit die andere pc achter een proxy en kan hij geen verbinding tot stand brengen.

Krijg je een foutmelding of iets dergelijks ?
Bedankt door: tcbhome
Offline tcbhome - 11/01/2010 16:12
Avatar van tcbhome Nieuw lid ik probeer nu via

MySqlConnection sqlConn = new MySqlConnection("server=http://wwww.thedominators.nl; Database=****; Data Source=****l; User Id='****'; Password='****'");
Offline Abbas - 11/01/2010 16:56
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Natuurlijk kan dit wel. Als je database op de server draait en alles is netjes ondersteund kan je gewoon het programma op elke PC laten runnen.
Bedankt door: tcbhome
Offline tcbhome - 11/01/2010 17:02
Avatar van tcbhome Nieuw lid Ja nee lukt niet de hosting provider ondersteund geen externe verbinding 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s