login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Problemen online(intranet) zetten van Csharp webpage op een windows server 2008 platform (Opgelost)

Offline Martijn2008 - 13/11/2009 22:13
Avatar van Martijn2008PHP beginner Dag allemaal,

Ik heb een website gemaakt met Visual Studio 2008. Deze website heb ik in Visual Studio getest en werkt probleemloos. Nu ik probeer deze website online te zetten op een Windows 2008 Server krijg ik een error. Volgens de error ligt het aan de instellingen van mijn directory. Wel, IIS heeft volledige rechten op de map waarin de website zich bevind.

De website bevind zich in de volgende map:
c:\InitPub\wwwroot\submap\

Deze submap heb ik als Virtual Directory toegevoegd aan de Internet Information Services (IIS) manager. In de configuratie van deze virtual directory staat VBscript als script language ingesteld. Dit kan ik niet aanpassen naar Csharp.Tevens krijg ik errors op de web.config file. Welke ik in Visual Studio nooit gekregen heb.

Het is een heel verhaal geworden, hoop dat jullie me willen helpen.

Hartstikke bedankt alvast!

Martijn

P.s. Ik wil Titjes bedanken voor zijn hulp tot dusver!

  1. Configuration Error
  2.  
  3. Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately.
  4.  
  5. Parser Error Message: It is an error to use a section registered as allowDefinition='MachineToApplication' beyond application level. This error can be caused by a virtual directory not being configured as an application in IIS.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline kurohyou - 14/11/2009 02:45
Avatar van kurohyou Oud lid hey, probeer het onderstaande eens :

Open IIS en op jouw virtual directory rechtermuisklik en eigenschappen, neem vervolgens de directory tab, bij de application name textbox duw op de create button en zet de permissions op execute permissions to scripts only.

Hoop dat dit werkt, greets
Offline Martijn2008 - 14/11/2009 12:00
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Hehe, het is nu eindelijk opgelost. Eigenlijk dezelfde oplossing die Titjes me ook al gaf, moet ik toegeven . Ik heb namelijk eerst in de Windows verkenner gekeken voor de authorisatie, welke juist geconfigureerd stond.

Het moet in de Internet Information Service(IIS) manager zijn. Je klikt daar achtereenvolgens op Sites > Default Web Site > Submap. Op de submap klik je met je rechtermuisknop en klikt vervolgens op Add application. Nu Ok klikken en that's all .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s