login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Titel Visual Studio template aanpassen (Opgelost)

Offline Martijn2008 - 09/11/2009 17:26 (laatste wijziging 09/11/2009 17:34)
Avatar van Martijn2008PHP beginner Hallo allemaal,

Ik heb een template voor Visual Studio gedownload van ASP.net. In mijn masterpage tref ik de volgende code aan:

  1. <head runat="server">
  2. <title></title>
  3. </head>


Ik vraag me af waar de titel vandaan gehaald wordt. Ik heb in de Web.Config en sitemap file gekeken, maar kan niks vinden. Ik wil de titel namelijk graag aanpassen.

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Martijn

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 09/11/2009 18:37
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
In elke pagina die je in de MasterPage gaat plaatsen, maak je gebruik van Asp:Content. In je MasterPage heb je ContentPlaceHolders. Je kan twee dingen doen:

- Een ContentPlaceHolder tussen de title-tags zetten en dan vanuit de pagina die ge-include wordt zet je de Content voor die Holder op de juiste titel.

- Je plaats niets tussen de title-tags en je gaat in de pagina die ge-include zal worden naar de Page-tag (helemaal bovenaan) hierin kan je een Title meegeven en zo wordt de juiste titel ook weergegeven.

Succes!
Offline Martijn2008 - 09/11/2009 22:56
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Je bent geniaal. Bedankt!
Offline Stijn - 09/11/2009 23:55
Avatar van Stijn PHP expert Microsoft is geniaal, titjes weet enkel wat zij uitgevonden hebben. Tot zover de genialiteit .
Offline Abbas - 09/11/2009 23:57
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Works for me! Maar je geeft tenminste toe dat ze bij Microsoft geniaal zijn, nice. Weer een %-je van je geloof weg! 
Offline Martijn2008 - 10/11/2009 00:00
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Zeker weten, ik had in 3 kliks een complete website. Kijk zo zie ik het nou graag, lekker simpel en snel. Zelf even de ontbrekende functionaliteit toevoegen, zodat de `must haves` er in ieder geval in zitten. De rest van de functionaliteit is toch meestal overbodig, want die wordt toch bijna nooit gebruikt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s