login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

iis

Offline tchiloh - 21/04/2009 13:49
Avatar van tchilohNieuw lid ik wil programmeren in C#.NET. Weet iemand een link naar een website waarin een handleiding staat om iis te configureren voor C#.NET.

ik heb op google gezocht maar niks interessants gevonden

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn2008 - 21/04/2009 16:10
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Volgens mij is Microsoft Internet Information Services(afgekort IIS) daar standaard al voor geconfigureerd.

Je kunt door middel van de NTFS permissies op de schijf bepaalde schrijf/lees en execute rechten toekennen. Zo kun je bijvoorbeeld op een bepaalde map rechten geven om scripts uit te voeren(web sharing). De wwwroot van IIS vind je in c:/InetPub/wwwroot/.

De instellingen van IIS vind je in je configuratiescherm. Klik in je configuratiescherm op administrative tools en vervolgens op Internet Information Services.
Offline tchiloh - 21/04/2009 16:16
Avatar van tchiloh Nieuw lid als je een nieuwe virtuele map moet kiezen, naar welke map moet hij dan verwijzen?
Offline Bart - 21/04/2009 17:19
Avatar van Bart PHP expert Virtuele map? In welk stadium van de setup?
Bedoeling van virtuele mappings is als volgt:
Je hebt een aantal schijven (partities?)/mappen, die selecteer je. Je maakt op je C schijf een mount point, bijv vWwwroot, daar mount je al die schijven en partities op.
Offline tchiloh - 21/04/2009 17:46
Avatar van tchiloh Nieuw lid ik bedoel als je maar de volgende gaat:
iis-->pc naam -->Websites. en daar een nieuwe gaat aanmaken, dan moet je een virtuele map kiezen. vandaar uit haalt hij de gegevens die hij op het internet publiceert. maar welke map moet ik dan selecteren?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s