login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ASP.NET C# - lokaal/online

Offline Wijnand - 30/03/2009 09:31
Avatar van WijnandModerator Ik heb een website gebouwd en die draai ik lokaal. Dat levert geen problemen op. Ik heb daar bedragen staan (decimalen) en vul die in met een . (punt)

Dit werkt goed. Nu heb ik hem ook live gezet en op de server werkt het met een komma. Hoe kan ik dat hier aanpassen of nog beter, aangegeven in de webconfig welke hij moet pakken? (zal vast iets met talen te maken hebben).

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline larssy1 - 30/03/2009 11:31
Avatar van larssy1 MySQL beginner het heeft inderdaad te maken met de Talen.

Mogelijk staat de taal van je server gewoon op nederlands.
Maar staat de taal voor joun decimalen op Engels bijv.

Je moet zorgen dat de taal van je applicatie dus is afgestemt op de taal van je server. Dit voorkomt dat zulke problemen zich voor doen.
Offline Wijnand - 30/03/2009 11:57
Avatar van Wijnand Moderator Ja maar dit kan je volgens mij ook in de webconfig doen maar ik krijg dat niet voor elkaar.
Offline larssy1 - 30/03/2009 13:00
Avatar van larssy1 MySQL beginner Ik weet niet wat van opties joun host vrijgeeft voor zijn klanten.

Vaak staat er automatisch Engels in, en is dit niet te wijzigen naar bijv. Nederlands.

Ik denk dus dat je genoodzaakt bent om je hele code aan te passen en de punten door komma's te vervangen
Offline CoNiO - 03/04/2009 08:45
Avatar van CoNiO Lid In de Double.Parse() methode heb je de mogelijkheid aan te geven wat het scheidingsteken moet zijn.

Hier meer informatie :
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa327133(VS.71).aspx

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s