login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ASP.NET C# MVC - live (Opgelost)

Offline Wijnand - 02/02/2009 12:19
Avatar van WijnandModerator Ik heb een website project. Deze werkt lokaal als een zonnetje (beetje traag maar goed). Ik heb deze files gekopieerd naar een live server. Nu krijg ik deze error:

Sorry, an error occurred while processing your request.

Ik krijg deze error op de plaats waar de contentplaceholder is, dus niet een 'grote error'. Is er een manier waardoor ik meer duidelijkheid kan krijgen of waar ik kan kijken waarom hij daar een error geeft?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 02/02/2009 13:13
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dit is echt een lastige error want er staat waarschijnlijk niet eens aangegeven van waar de fout komt. Diezelfde foutmelding heb ik ook verschillende keren gehad als er bijvoorbeeld een URL niet klopt of als de verwijzing naar een afbeelding niet juist is.
Offline Wijnand - 02/02/2009 13:15
Avatar van Wijnand Moderator Leuk.. maar live werkt hij wel? :-)

Heb jij nog tips hoe ik dit zou kunnen oplossen?

ps. hoe is het met je eigen project?
Offline Abbas - 02/02/2009 14:36
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Nog niet live, dus ik heb die error enkel gehad bij offline testen. Misschien kan je hier en daar een breakpoint plaatsen al vrees ik dat die niet veel zal helpen.

In dit artikel las ik hoe je verder de ErrorHandling kan behandelen. Ik had op Google gezocht naar "ASP.NET MVC Sorry, an error occurred while processing your request".

Wachten op de hosting e! 
Offline Wijnand - 04/02/2009 16:34 (laatste wijziging 04/02/2009 16:38)
Avatar van Wijnand Moderator Ok, gedaan:

Citaat:
Sorry, an error occurred while processing your request. Action = Index Controller = Projecten Message = De thread is afgebroken.


De thread is afgebroken? wat betekend dat?

Ik probeer net om hem via de volledige url aan te roepen dus:
http://www.website.com/Projecten/Index/ en deze pagina kan hij niet vinden. Betekend dat dat de routing niet goed gaat of iets dergelijks? Het zit denk ik verbonden...
Offline Abbas - 04/02/2009 16:44
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dat wil inderdaad zeggen dat er waarschijnlijk iets misgaat in je routing. Kijk je Global.asax eens na of de route hier voor voorzien is en of je in die Controller een juiste ActionResult hebt, anders eens kijken of de View überhaupt wel bestaat. 
Offline Wijnand - 05/02/2009 08:58 (laatste wijziging 05/02/2009 09:51)
Avatar van Wijnand Moderator Ja.. ik heb hem lokaal staan en alles gewoon gekopieerd dus alles staat erin. De routing hoort gewoon goed te staan (aangezien hij lokaal wel werkt)....


Ook als ik naar /Projecten/Index ga krijg ik de pagina te zien dus routing is op zich goed.

Ik kijk in het logboek en zie dit:

212.45.36.157 - - [05/Feb/2009:09:46:49 +0100] "GET /Projecten/Index HTTP/1.1" 500 2142

Enig idee wat er fout gaat?


Edit: opgelost. Ik moest in de IIS naar de eigenschappen van de website gaan, naar de tab ASP.NET, daar moest ik hem handmatig op C# zetten (stond op VB). Gaaf! 

opgelost dus!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s