login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[.NET] Setup file

Offline Ultimatum - 24/10/2008 09:19
Avatar van UltimatumPHP expert Dit heeft niet echt betrekking tot alleen C# maar omdat mijn applicatie in C# geschreven is post ik het hier .

Ik heb een Outlook 2007 add-in geschreven en heb ook een setup file door middel van een setup project via Visual Studio 2008. Nu heb ik prerequistes toegevoegd en omdat het heel lang duurt om ze te downloaden en installeren van internet als je ze nodig hebt, genereert Visual studio nu gewoon mappen met de benodigde bestanden om ze te installeren in de setup file.

Daarom heb ik nu dus een exe bestand om al die prerequistes te installeren, mappen met de install bestanden van die prerequistes en een setup.msi file die word uitgevoerd als alle prerequistes geinstalleerd zijn. Maar nu zou ik graag willen dat alle prerequistes in de exe bestand zitten als het waren en dan als ze nodig zijn worden uitgepakt in de temp folder. (Zoals de installatie van .NET Framework doet).

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen want ik kan wel zorgen dan alle benodigde dll files enzo in de .MSI bestand zitten maar voor de prerequistes kan ik dat niet vinden/aangeven.

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s