login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

waar bestanden plaatsen

Offline kickasgamer - 23/05/2009 17:30
Avatar van kickasgamerPHP ver gevorderde wij zijn voor een vb.net project voor school bezig en hebben een heel aantal afbeeldingen en .docx bestanden maar waar kan ik nu het beste die bestanden zetten, want we hebben een pad voor het bestand test.doc specifiek voor iemand zijn pc

hoe kunnen we het nu het beste doen zodat als we het programma uitbrengen dat dat ook op de leerkracht zijn/haar pc gewoon werkt ?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 23/05/2009 18:21
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zorgen dat wanneer je het programma op een andere computer installeert dat de gebruikte externe bestanden in dezelfde map staan als de exe en dan kan je volgend regeltje gebruiken:

  1. Dim docName As String = "JouwDoc.docx"
  2. Dim fullPath As String = Application.StartupPath & docName
Offline kickasgamer - 23/05/2009 18:34 (laatste wijziging 23/05/2009 19:56)
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ah ok, ik dacht dat ik ze miss in een speciale map in het project moest zetten

maar bedankt voor de oplossing 

EDIT: ja ik heb nog even een extra vraag, ik zit ook met een database in dat programma hoe kan ik die best linken of plaatsen zodat iedereen het programma kan gebruiken ?
Offline Mario - 23/05/2009 20:10
Avatar van Mario Crew algemeen Zou ik in je solution stoppen (RMB > ADD > EXISTING ITEM)

Greetzzz
Offline kickasgamer - 23/05/2009 20:24
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ok, thanks ik ga dat dan eens proberen
Offline Peter33 - 20/01/2010 09:24
Avatar van Peter33 Lid wat je ook zou kunnen proberen is alles op www.mijnbestand.nl zetten.. dat is helemaal gratis, en supermakkelijk in gebruik 
Offline ArieMedia - 20/01/2010 09:49
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Peter33 schreef:
wat je ook zou kunnen proberen is alles op www.mijnbestand.nl zetten.. dat is helemaal gratis, en supermakkelijk in gebruik 
 Snap niet wat daar gemakkelijk aan is.

Zelfde dat je een gratis host hebt en al je afbeeldingen bij imageshack host.

Koop dan een externe hardeschijf, die dingen kosten niks meer.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s