login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Visual Basic 2008 Mysql conecctie (Opgelost)

Offline svghosting - 22/03/2009 02:53 (laatste wijziging 22/03/2009 07:56)
Avatar van svghostingLid Goedendag,

Ik wil graag met mijn Visual Basic 2008 een registreer form maken en een login form. Maar dit wil ik laten werken via een mysql database op mijn host. Ik weet alleen begot niet hoe dit moet en hoe ik te werk moet gaan, zou iemand mij dit a.u.b uit kunnen leggen?

Met vriendelijke groet,
A. Ruter

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 22/03/2009 09:34
Avatar van Koen PHP expert http://www.site...amp;_Forms
Offline svghosting - 22/03/2009 09:41 (laatste wijziging 22/03/2009 09:50)
Avatar van svghosting Lid Bedankt  

Ik ga even kijken of ik eruit kom  

Graag wil ik vragen of iemand het tutorial wat sliphead mij heeft gegeven of iemand die voor mij kan maken. Ik krijg namelijk steeds foutmeldingen.   

Als iemand dit voor mij zou willen doen, zou ik dit zeer op prijs stellen  

Groetjes,
Alex
Offline Abbas - 22/03/2009 09:58
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Natuurlijk dat je dat op prijs stelt maar daar ben je zelf niets mee want je leert er helemaal niets uit!

Volg stap voor stap de tutorial en lees alles desnoods een tweede keer. Als je dan een foutmelding hebt, post je hier een topic waarin je uitlegt wat je wil bereiken en wat er niet werkt, met eventueel de foutmelding erbij.
Offline svghosting - 22/03/2009 18:48
Avatar van svghosting Lid ik heb gekeken alleen nu installeer ik iis, daar kom ik niet uit  en met xammp krijg ik hem gewoon niet verbonden 
Offline svghosting - 22/03/2009 19:17
Avatar van svghosting Lid Ja ik ebdoe, me phpmyadmin, hij blifjt maar foutmelding aangeven alles...:S
Offline Martijn - 22/03/2009 19:57
Avatar van Martijn Crew PHP het zou een aardig begin zijn om je foutmelding te posten, zodat mensen die .NET kunnen kunnen kijken ;)
Offline Abbas - 22/03/2009 20:33
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Lol, inderdaad! Als je exact zegt wat de foutmelding is kan ik / kunnen we je verderhelpen. Anders zal dat nogal moeilijk zijn.. 
Offline svghosting - 22/03/2009 20:37
Avatar van svghosting Lid Sorry, maar ik ben ermee gestopt. Naar aanleiding van alles wat er moet gebeuren gaat er teveel tijd en energie in zitten. En teveel investeringskosten. Tevens werkt Visual Basic alleen op windows, en aangezien ik ook klanten heb die op linux of mac werken, lijkt mij dit een slecht idee. Sorry

In ieder geval bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s