login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Zoekt VB buttons

Offline bakkertie2 - 04/02/2009 09:26 (laatste wijziging 04/02/2009 09:38)
Avatar van bakkertie2Nieuw lid Goeie morgen,

IK op zoek naar wat codes van buttons. Ik wil namelijk een kopieër, plak en select all button. Maar ik kan de code nergens vinden 
Heeft iemand deze en wil ze met me delen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 04/02/2009 09:32
Avatar van marten Beheerder Beste bakkertie2,

Zoals elk gerespecteerde community hebben wij ook regels. Hierin staan onder andere een aantal regels over het maken van een topic. Zou je deze even willen doornemen?

Verder kan je ook eens proberen om eerst wat initiatief te tonen door te zoeken.

Pas je bericht dus even aan zodat je goed omschrijft wat je probleem is, wat je hebt geprobeerd en waarom je denkt dat het niet werkt.

Ben je hier te bedonderd voor? Zet dan je verhaaltje bij samenwerken. http://www.site...amenwerken

Misschien dat er iemand intrapt om je te helpen.

Met vriendelijke groet,
Marten
Offline Mario - 04/02/2009 11:12 (laatste wijziging 04/02/2009 11:13)
Avatar van Mario Crew algemeen Meer informatie is inderdaad welkom, toch maar een "wild guess"  

Dit is de code om text van de ene textbox te selecteren,plakken en pasten naar een 2de textbox (textbox1 > textbox2)

mvg,
RedThread

  1. Private Sub BtnSelect_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BtnSelect.Click
  2. TextBox1.SelectAll()
  3. End Sub
  4.  
  5. Private Sub BtnCopy_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BtnCopy.Click
  6. TextBox1.Copy()
  7. End Sub
  8.  
  9. Private Sub BtnPaste_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BtnPaste.Click
  10. TextBox2.Text = My.Computer.Clipboard.GetText
  11. End Sub
Offline Abbas - 04/02/2009 14:41
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
http://www.site...maken#kop4

Hierin zie je rechts (VB.NET) staan de code nodig om te doen hetgeen jij nodig hebt! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s