login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vraagje over textbestanden (Opgelost)

Offline roberini - 10/01/2009 17:25
Avatar van roberiniHTML beginner Hoe werkt dat eigenlijk met textbestanden die je kan toevoegen? Je kan formulieren en dialogen enz toevoegen, maar je kan ook een textbestand toevoegen. Hoe werkt dit dan? Hoe zou je hier in kunnen schrijven via vb.net?(ik bedoel niet letterlijk openen en dan schrijven, maar ik bedoel iets anders wat best wel moeijlijk uit te leggen is, maar dat je met code erin schrijft)

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 10/01/2009 17:43
Avatar van Wim Crew algemeen iets anders moeilijk uit te leggen, probeer het toch maar want anders kunnen we je niet helpen...

Als je bestanden wil uitlezen of hier in wil schrijven kan je google raadplegen...
Offline roberini - 10/01/2009 17:51
Avatar van roberini HTML beginner Ik kan het wel uit leggen met code

  1. Dim Username As New System.IO.Streamwriter ("C:\Accounts\" + Textbox1.Text + "\" + "Username.txt")
  2. Username.Write(Textbox1.text)


Zo schrijf je in het bestand username.txt dat je ook aanmaakt met code. Maar hoe krijg je hetzelfde resultaat, maar dan een .txt file in het project zelf maken?
Offline Wim - 10/01/2009 18:04
Avatar van Wim Crew algemeen Nooit geprobeerd, maar je kan proberen om het path aan te passen naar: "Username.txt" (om je voorbeeld te volgen) ipv C:\Accounts\...\Username.txt
Offline roberini - 11/01/2009 13:35
Avatar van roberini HTML beginner Ok bedankt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s