login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bibliotheek

Offline bertje - 30/12/2008 18:18 (laatste wijziging 30/12/2008 18:18)
Avatar van bertjeLid Kan iemand me helpen ik moet een programma schrijven in vb.net dat hetvolgende doet:

Schrijf een objectgeoriënteerde programma dat voor een bibliotheek (containing) bijhoudt of een
bepaald boek uitgeleend is en weergeeft of het de termijn van drie weken overschreden heeft.
Elk boek heeft een nummer (een geheel getal), een titel en een schrijver.
De bibliotheek zelf heeft een naam, samen met een adres (containing).
Elk boek houdt zelf bij of hij uitgeleend is of niet en ook hoelang het boek al uitgeleend is. Zorg voor
een goede keuze van je 3 klassen met de noodzakelijke velden en methoden.
Let goed op wie je verantwoordelijk acht voor het creëren van het contained object!
Schrijf je klassen en voorzie ook de nodige unit-testing (test-code in de main)!


Ik zou het appreciëren moest iemand me hierbij kunnen helpen want ik weet niet hoe ik hier moet aan beginnen.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 30/12/2008 18:31
Avatar van Wim Crew algemeen Misschien eens aan je docent van VB.NET vragen, anders helpt scholieren.com oid mss. Dit is sitemasters, geen huiswerk-deel-site.

Als je wat code post wil ik best naar je probleem zoeken, maar anders doe ik er niets aan....
Offline Abbas - 30/12/2008 18:41
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Twee keer eenzelfde topic hoort niet! Het zal zoizo wel gelezen worden. Zoals hierboven vermeld, met wat code kunnen we je verderhelpen, maar het is niet de bedoeling dat wel alles voor je gaan maken!
Offline nemesiskoen - 30/12/2008 19:21 (laatste wijziging 30/12/2008 19:23)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Voor vijfhonderd euro is het van jou:-)

Btway, als dit woorden van je leerkracht zijn:
Citaat:
Schrijf je klassen en voorzie ook de nodige unit-testing (test-code in de main)!

dan heeft hij/zij geen idee over wat hij/zij praat.
Offline bertje - 31/12/2008 01:53 (laatste wijziging 31/12/2008 01:55)
Avatar van bertje Lid Ja sorry ik wist niet waar ik hem moest posten. bij objectgeoriënteerd of bij vb.net

En ik had hem eerst gepost bij objectgeoriënteerd en daarna dacht ik moe da ni beter bij vb.net staan.

En ik zag da ik da niet kon verwijderen da blijkbaar alleen een admin de berichten kan wissen.

Ik zal mijn code zo snel mogelijk posten.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s