login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

leden systeem van murfy

Offline radiowland - 22/08/2005 22:51
Avatar van radiowlandNieuw lid hallo ik ben nog steeds in gevecht met het leden systeem van murfy! ik heb de db goed aangemaakt en config juist aangepast. tog werkt het script niet als ik install.php run krijg ik dit te zien,

Installatieproces:

Installatie ledentabel... MISLUKT
Installatie tijdelijke ledentabel... MISLUKT
Installatie tijdelijke wachtwoordentabel... MISLUKT
Installatie: MISLUKT
kan iemand me helpen ? 

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 22/08/2005 22:54
Avatar van Maarten Erelid Deze vraag is echt al meer dan 20 keer gekomen en ik ben dat eigenlijk wel zat.

Zorg dat je config.php goed aangepast is en anders voer je maar het bijzittende .sql-bestand uit.
Offline radiowland - 22/08/2005 23:01
Avatar van radiowland Nieuw lid :) thats the problem dat doe ik maar hoe ik het ook doe hij geeft constant een fout in install.php. 
Offline Maarten - 22/08/2005 23:02 (laatste wijziging 22/08/2005 23:03)
Avatar van Maarten Erelid Ik denk dat sommige hier niet goed kunnen lezen.

Citaat:
:rechts: :rechts: en anders voer je maar het bijzittende .sql-bestand uit.  :links: 


En dat is dus query.sql in dit geval.
Offline Duikboot - 22/08/2005 23:04
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Kijk eens in je DB. Die melding heb ik ook gehad, maar toen ik keek stonden de tabellen waar ze hoorden en werkte het systeem perfect...
Offline radiowland - 22/08/2005 23:05 (laatste wijziging 22/08/2005 23:21)
Avatar van radiowland Nieuw lid ik zal het eens proberen
Offline Maarten - 22/08/2005 23:10
Avatar van Maarten Erelid Omdat zoals Duikboot zegt de tabellen wss al bestaan.. dat installscript was uiteindelijk maar een probeersel en werkt niet goed, dus check ff je phpmyadmin ofzo.

Probeer gewoon even te registreren ofzo, mss werkt het wel al.
Offline Duikboot - 22/08/2005 23:12
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Want als dat zo is, dat de tabellen al bestaan, is het niet gek dat je een melding krijgt dat het installeren mislukt is...
Offline radiowland - 22/08/2005 23:36
Avatar van radiowland Nieuw lid ik heb eens geprobeert om me inteschrijven. maar als ik de email ontvangen heb en de actievatie code invoer en de gebruikers naam en druk op ok, dan kom ik weer op de pagina om je acount te actieveren! en als ik zelf naar de pagina ga om me aantemelden dan zegt hij dat de gebruiker niet bestaat :S
Offline ikkedikke - 23/08/2005 00:52
Avatar van ikkedikke PHP expert Activeer dan is gewoon met de hand een gebruiker in die tabellen, en kijk of die andere gebruiker ook goed geactiveerd is
Offline Diewy - 24/08/2005 10:18
Avatar van Diewy PHP interesse bij mij werkte die install ook niet, dus heb ik maar handmatig gedaan...
en dan ging alles perfect!

goed script trouwens! 
Offline Ibrahim - 24/08/2005 11:49
Avatar van Ibrahim PHP expert download dan het hele script opnieuw verwijder alle tabellen en probeer opnieuw... als het niet werkt kun je alsnog hier vragen 
Offline brechtjeu - 26/08/2005 17:52
Avatar van brechtjeu Onbekend hey,
ik had hetzelfde probleem als jij, radiowland, ik heb gewoon dat van sander gebruikt en aangepast.

grt
Offline Ibrahim - 26/08/2005 18:25
Avatar van Ibrahim PHP expert brechtjeu dat vraagt ie niet hij vraagt of iemand een oplossing weet met het script van murfy...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s