login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

MSQL opvragen 3 op een rij niet meer maar wel meerdere regels!

Offline korby - 02/07/2005 13:41 (laatste wijziging 02/07/2005 21:56)
Avatar van korbyHTML interesse Sorry als het al eerder is gevraagt maar zoals ik zoek kon ik het niet vinden:$

Hoe zou je dingen op kunnen vragen dat er 3 artikels op 1 rij staan en de 2de rij weer 3, Ik weet ben nog beetje noobie:p.
Ben een zogezegt een webshop aan het make je koopt niks maar bestelt alleen op de site. En dan de keuze zelf afhalen of late brengen en dan afbetale maar dit is weer te veel info.

Bedankt voor uw reply

Meer toelichting vind u Hier

Nieuw probleem hoe zorg ik dat het ook met een url word ik heb nu hoop ik de plaatjes staan maar hoe zorg ik dat ook de urls goed worden gelinkt?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Legolas - 02/07/2005 14:01
Avatar van Legolas Onbekend Gewoon :
  1. <?
  2. if($row['id'] % 3 == 0)
  3. {echo "<br /><br />";
  4. }
  5. ?>
Offline korby - 02/07/2005 15:02 (laatste wijziging 02/07/2005 16:05)
Avatar van korby HTML interesse oei ff nadenke hoe moek dit der inzette ... (ben nog met de helft van het script) morge kijk ik verder kan vndaag nix meer doen:(

ok helemaal een problem ik weet niet precies hoe ik die gegevens der uit moet halen kheb wel ene memberslist maar dies niet compleet bij mijzelf gemaakt. Dus hoe moet ik het der uit halen en hoemoet ik de codes in de file zelf neer zette ik post zo de manier hoe ik het wil gaan doen 
[edit]
  1. <? mysql_query("SELECT * FROM `mb` WHERE `minibike_level` = 'super_minibike'"); ?>

Ben der ff een tijdje uitgeweest omdat ik school de laatste weken niet kon verpesten dus ben weer trug bij het begin van www.f-warz.tk zogezegt... PFF kwor gek 

Hoe doe ik dat nu met 'echo' zo als hier boven wil ik de code er uit hale op die manier kan natuurlijk verandert worden het moet worden

artikel plaatje 1 - artikel plaatje 2 - artikel plaatje 3
artikel plaatje 4 - artikel plaatje 5 - artikel plaatje 6
artikel plaatje 7 - etc...

Nog heel eveneen toelichting dit is de pagina superminibikes want er zijn meer categorieen die categorieen is geen probleem alleen deze pag...
Nog bedankt Voor uw Reply
Offline korby - 02/07/2005 22:17 (laatste wijziging 02/07/2005 22:18)
Avatar van korby HTML interesse aah geenreplies fuck dubbel post:$

Probleem Urls nu opvraging van 3 op een rij maar hoe zte ik de urls op de goede plaats? want als de plaatjes der alleen staan heeft het niet veel zin om op te klikken 
Offline ikkedikke - 02/07/2005 22:20
Avatar van ikkedikke PHP expert tabelletje maken?
Offline korby - 03/07/2005 11:06
Avatar van korby HTML interesse hoe bdoel je ?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s