login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

mySQL database

Offline David_VD - 18/04/2005 19:23
Avatar van David_VDLid hoe kan ik een database van mySQL die ik gratis van internet heb verbinden met mijn server?  

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline David_VD - 18/04/2005 19:26
Avatar van David_VD Lid neen, ik heb een subdomein van iemand die ik ken maar daar zaten geen databases meer bij dus heb ik een online database gezocht, ik heb die nu maar hoe kan ik die linken aan mijn webpagina's?
Offline Maarten - 18/04/2005 19:27
Avatar van Maarten Erelid Door te verbinden ermee...
mysql_connect("server","gebruikersnaam","wachtwoord");
mysql_select_db("databasenaam");

Dit is echt wel basis hoor.
Offline David_VD - 18/04/2005 19:28
Avatar van David_VD Lid ja, srry, maar ik weet er nog niet zo heel veel van, en ik had niemand anders voor het te vragen, bedank hiervoor dus :D
Offline Maarten - 18/04/2005 19:30
Avatar van Maarten Erelid How about:
Begin met een cursus PHP, wat ben je anders met die database
Begin met een cursus MySQL, anders ben je er HELEMAAL niks mee
Zoek eens op google als je iets niet vindt.
Offline master666 - 18/04/2005 20:52
Avatar van master666 Lid daar is hij mee bezig hoor hij is alleen niet van de snelste en heeft de dingen net iets minder snel door!

grapje hoor, hij is bezig met een boek ik denk eerder dat hij niet weet wat de gegevens zijn die hij moet invullen.
Offline Maarten - 18/04/2005 20:58
Avatar van Maarten Erelid Wel dan moet hij het maar bij die dienst vragen, wij kunnen dat niet ruiken. Dus dan zou hij beter een cursus forumgebruik volgen?
Offline kareljan - 18/04/2005 21:14
Avatar van kareljan Onbekend nounou, dit forum dient om hulp te vragen, ga de gast nou niet gaan afbreken op het feit dat hij geen PHP kan.
Offline Frederic - 18/04/2005 21:33
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde ff een offtopic vraagje: is het mogelijk om een externe server te gebruiken? of wat is betekenis van die localhost? als ik daar nu een andere site invul, werkt het dan evezeer? (ik zou testen als ik kon maar heb even geen 2 servers)
Offline Duikboot - 18/04/2005 21:40
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde localhost houd in dat de database op dezelfde server staat (of heb ik dat nu fout). In een ander geval vul je iets anders in.
Offline Frederic - 18/04/2005 21:51
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Hmm, interessant Want als ik mijn site laat back-uppen is de hele mysql module 10min offline:s Als ik dan gewoon dat connectgedoe verander blijft alles gewoon bollen? Ideaal:cool:
Offline ikkedikke - 18/04/2005 23:05
Avatar van ikkedikke PHP expert ipv van localhost kan je ook een ipadres invullen, t is gewoon het adres van de server dus de meeste servers zijn echter zo ingesteld dat je er maar vanaf 1 ipadres bij kan (openbare zoals die van jou niet natuurlijk:p)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s