login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

online radio

Offline svenie - 02/04/2005 14:40
Avatar van svenieHTML interesse Hoi,

ik wil m'n eigen online radio maken, ik wil dan liedjes online zetten (achter slot en grendel), en ik wil dan dat ze random worden afgespeeld, maar weet niet hoe.

- ze mogen niet meer dan 1 keer per uur worden afgespeeld
- alle luisteraars moeten hetzelfde horen, dus niet dat er voor iedereen zeg maar willekeurig een liedje uitgekozen word.
- er moet om de 15 min. iets als reclame tussen.

ik vind het zelf erg lastig, kunnen jullie mij op weg helpen met dat t voor iedereen hetzelfde is???

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Geerios - 02/04/2005 14:40 (laatste wijziging 02/04/2005 14:51)
Avatar van Geerios Onbekend Ik heb dit nog nooit gezien!!!
Kan dit wel ???
Offline MothZone - 02/04/2005 15:15 (laatste wijziging 02/04/2005 15:16)
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde ja dit kan, ik weet dat een vriend van mij dit ooit met winamp heeft gedaan, maar hoe weet ik ni
edit: @geerios, voor een online radio zie hier http://www.risingflowradio.nl/
Offline biertie - 02/04/2005 15:18
Avatar van biertie Onbekend mjah, met winamp gaat dat ook, via shoutcast

maar dat is niet echt zijn vraag zkr?
Offline svenie - 02/04/2005 15:26
Avatar van svenie HTML interesse neej, ik wil m'n eigen scritp maken, zodat ik beetje kan veranderen enzo, maar weet niet hoe het moet dat iedereen hetzelfde hoort
Offline eric - 02/04/2005 16:01
Avatar van eric HTML interesse Ik zou toch maar eens naar shoutcast kijken dat werkt toch heel erg makkelijk. Hier staat meer uitleg: http://www.wina...zenden.php
Offline vinTage - 02/04/2005 17:17
Avatar van vinTage Nieuw lid hier vind je ook nog wel een bonk informatie
Offline ikkedikke - 02/04/2005 17:27
Avatar van ikkedikke PHP expert mag je wel is beginnen, te leren hoe dat protocol in elkaar steekt;-)
volgens mij is dat niet zomaar wat muziek over een lijntje sturen.
je hebt bij shoutcast ook dat je users na een bepaalde tijd afsluit of als er geen bron is, er een "emergency broadcast system" gaat werken.. als je er wat over dat protocol vindt moet je het me maar zeggen, ik wil je er opzich best mee helpen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s