login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

databank

Offline baracus - 26/02/2005 19:43
Avatar van baracusNieuw lid wa wilt da zeggen een databank

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mythic - 30/11/1999 00:00
Avatar van Mythic HTML interesse ik denk dat je database bedoel en dat is een soort van verzameling van al u tabbelen die met elkaar te makken hebben net zoals je al u zelfde bestanden in 1 map steekt ) gelieve nu te stopn met zo een vragen te posten voor punten zoek eerst google en sitemasters af en indien je dan nog niets vind raadpleeg het forum ) dank u voor u begrip p
Offline nadori - 30/11/1999 00:00
Avatar van nadori Nieuw lid jah dat vroeg ik me ook af. rnen mythic ik denk niet dat je het goed uitlegd leg is uit wat je in vullen als een voorbeeld alvast bedankt 
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend [quote]jah dat vroeg ik me ook af.rnen mythic ik denk niet dat je het goed uitlegd leg is uit wat je in vullen als een voorbeeld alvast bedankt [quote] Jouw bericht is duidelijk wou je zeggen...rnrnEr bestaan ook dingen zoals hoofdletters en leestekens.rnrnEn als je wilt weten wat een woord betekent pak je er een woordenboek bij of je gaat naar httpwww.vandale.nlopzoekenwoordenboek en als het daar niet in staat gebruik je eerst google.
Offline Wim - 30/11/1999 00:00
Avatar van Wim Crew algemeen databank is gewoon de vertaling van database naar het nederlands.... rnrn@Mythic er zijn wel makkelijkere manieren om puntjes te verdienen he.... (denk aan een script toevoegen)
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend [quote]@Mythic er zijn wel makkelijkere manieren om puntjes te verdienen he.... (denk aan een script toevoegen)[quote] Je krijgt ook geen punten voor het openen van een topic, alleen voor de reacties.
Offline Mythic - 30/11/1999 00:00
Avatar van Mythic HTML interesse ow $ excuse toward baracus then d
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s