login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

1 ID weergeven

Offline kurtkonijn - 25/02/2005 16:41
Avatar van kurtkonijnHTML interesse Hoi,

Ik wil gegevens van 1 ID weer kunnen geven. Dus dat ik een adres heb van b.v. www.domein.nl/details.php?id=33.
Hoe doe ik dit?

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 30/11/1999 00:00
Avatar van xSc Onbekend En welke details wil je weergeven Heb je een database Wat voor een Enz.
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Fenrir PHP expert [code]'SELECT FROM tabel WHERE ID=' . intval($_GET['id'])[code]
Offline Duikboot - 30/11/1999 00:00
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Ik heb je dat stukje code op msn gegeven, werkt die Als je daar problemen mee hebt moet je gewoon even aanspreken.)
Offline kurtkonijn - 30/11/1999 00:00
Avatar van kurtkonijn HTML interesse Je was nie meer online, dus ik dacht, dan vraag ik 't hier maar. Het is niet helemaal gelukt zoals je wel begrijpt
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Die van Fenrir werkt anders gewoon hoor..
Offline kurtkonijn - 30/11/1999 00:00
Avatar van kurtkonijn HTML interesse Ik heb het geprobeerd maar ik weet echt niet wat er verkeerd gaat. Heb het ook aan duikboot voorgelegd en die weet het ook niet.rnHier de hele broncodern[code]!DOCTYPE HTML PUBLIC -W3CDTD HTML 4.01 TransitionalEN httpwww.w3.orgTRhtml4loose.dtdrnhtmlrnheadrnmeta http-equiv=Content-Type content=texthtml; charset=iso-8859-1rntitleNOA - Request detailstitlernlink href=netbaanadmin_layoutcssmain_administratie.css rel=stylesheet type=textcssrnrnheadrnrnbodyrnphprn mysql_connect(www.netbaan.nl,,); rn mysql_select_db(netbaan); rn rn $query = UPDATE inbox_aanvragen SET gelezen='JA' WHERE id= . intval($_GET['id']); rn mysql_query($query) or die (mysql_error()); rn rn $sql = mysql_query('SELECT FROM inbox_aanvragen WHERE id=' . intval($_GET['id'])); rn $result= mysql_fetch_array($sql) or die (mysql_error()); rn rn $datum = $obj-datum; rn $dienst = $obj-dienst; rn $emailadres = $obj-emailadres;rn $bericht = $obj-bericht;rn $ip = $obj-ip;rnrnrnrnrntable width=500 height=500 border=0 cellpadding=0 cellspacing=0rn trrn td height=20table width=500 height=20 border=0 cellpadding=0 cellspacing=0 id=werkbalkrn trrn tdrn img src=netbaanadmin_layouticonsmenubalk_begin.gif width=7 height=24 align=absmiddlea href=javascriptwindow.close()img src=netbaanadmin_layouticonsdelete.gif width=16 height=16 align=absmiddleclose window a img src=netbaanadmin_layouticonsseperator.gif width=2 height=15 align=absmiddle img src=netbaanadmin_layouticonsprint.gif width=16 height=16 align=absmiddle print img src=netbaanadmin_layouticonsfinished.gif width=16 height=16 align=absmiddleflag request tdrn trrn tabletdrn trrn trrn td height=480 valign=top id=actie table width=500 border=0 cellspacing=5 cellpadding=0rn trrn td width=33%Datetdrn td width=66%php echo $datumtdrn trrn trrn td width=33%Servicetdrn td width=66%php echo $diensttdrn trrn trrn td width=33%E-mailadrestdrn td width=66%php echo $emailadrestdrn trrn trrn td width=33%IPtdrn td width=66%php echo $iptdrn trrn trrn td width=33%Detailstdrn td width=66%tdrn trrn trrn td colspan=2div id=infoboxphp echo $berichtdivtdrn trrn tabletdrn trrntablernbodyrnhtml[code]
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
mss zoietsrnrn $sql = mysql_query(SELECT FROM inbox_aanvragen WHERE id=' . intval($_GET['id']) .');
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Je maakt een mysql_fetch_array aan, die roep je op als een object. Logica En zet variabelen buiten quotes
Offline Wim - 30/11/1999 00:00
Avatar van Wim Crew algemeen Het zou kunnen dat ik ernaast zit, maar check dit eensrnrn $result= mysql_fetch_array($sql) or die (mysql_error()); rn rn $datum = $obj-datum; rn $dienst = $obj-dienst; rn $emailadres = $obj-emailadres;rn $bericht = $obj-bericht;rn $ip = $obj-ip;rnrnje steekt alles in de var $result, en je roept het op met $obj ....
Offline kurtkonijn - 30/11/1999 00:00
Avatar van kurtkonijn HTML interesse Nee, dat werkt niet, en ik ben niet zo heel goed in mysql... begin er net een beetje mee )rnWat ik gewoon te zien krijg is niet een error oid. maar gewoon de pagina, maar er wordt niks uit de db gehaald waardoor je b.v. datum hebt staan en dan niks...
Offline jaapschaap - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van jaapschaap Nieuw lid [code]rn$result = mysql_fetch_assoc($sql);rnrn$datum = $result['datum'];rn$dienst = $result['dienst'];rn$emailadres = $result['emailadres'];rn$bericht = $result['bericht'];rn$ip = $result['ip'];rn[code]rnHet zou zo echt moeten werken )
Offline kurtkonijn - 30/11/1999 00:00
Avatar van kurtkonijn HTML interesse JA EINDELIJK bedankt D
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s