login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

geneste printfunctie

Offline koeke - 20/02/2005 15:23
Avatar van koekeNieuw lid Ik heb een tblPagina gemaakt om mijn site in een db te zetten. Tot zover niets moeilijk. Ik probeer de cel te printen met de volgende opdracht:
  1. <?php print($DbVar[body]); ?>

In de database zit in de desbetreffende cel:
  1. <?php print("test php"); ?>test html
. Ik vermoed dus dat twee geneste printfuncties niet kunnen werken. Weet er iemand raad hoe dit wel kan, want ik kan me niet voorstellen dat dit niet zou kunnen...

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline klostpret - 30/11/1999 00:00
Avatar van klostpret HTML interesse ik dacht het niet,rnmaarrnrnphp print($DbVar[body]); rnmoetrnphp print($DbVar['body']); rnzijn neem ik aanrn
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend je bedoelt dat je php code die in een db staat wilt uitvoeren Het kan met eval(), maar dat kun je beter niet gebruiken. Grote kans op fouten en meestal kun je het beter anders oplossen. rnWaarom wil je dit, wat is de bedoeling van het script
Offline koeke - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van koeke Nieuw lid @ klostpret dat klopt, met de link naar men css bestandje werkt dit wel...rnrn@ numlockrond ik bedoel inderdaad dat al mijn code in een db staat, die wil ik op het scherm tonen, door maar één pagina te maken...rnrnEdit voor mij is het niet meer nodig te antwoorden. We gaan dit in ons projectje niet toepassen...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s