login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Paypal API Ombouwen naar Guldencoin (Bitcoin)

Offline Famousbrunke - 19/09/2015 11:05
Avatar van FamousbrunkeNieuw lid Beste

Ben zojuist lid geworden van deze website, ik heb een veilingwebsite via wordpress en aan 100 euro aan plugins gekocht op de website van Codecanyon.
Verder is mijn veilingwebsite enkel voor de Guldencoin! De naam zegt het al ik werk met Guldens. Niet de Euro's. Nu zoek ik iemand die een bestaande api van paypal wil ombouwen naar de Guldencoin adres. Omdat dit dus al een bestaande api is, lijkt het me niet zo moeilijk om dit om te bouwen. Enkel ik ken geen PHP, maar heb door andere dit laten kijken enkel hun hebben geen tijd om dit te doen.

Is er iemand bereid mij te willen helpen?
gratis of tegen een kleine vergoeding van paar tientjes. dit is enkel nog mijn obstakel waardoor ik niet live kan gaan met mijn website.

Ik werk graag via skype: bjornvideos

tot snel.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 19/09/2015 13:39
Avatar van Thomas Moderator Ik denk dat een dergelijke ombouwing (PayPal > Guldencoin) niet gaat vliegen omdat dit twee compleet verschillende zaken zijn.

Daarnaast zul je een betalingskoppeling altijd moeten bouwen volgens een specificatie. Meestal worden dit soort koppelingen ook min of meer kant-en-klaar aangeboden (in meerdere programmeertalen), het "enige" wat dan rest is integratie in je eigen website en configuratie met je eigen gegevens, na een traject van zorgvuldig testen.

De eerste stap in het opzetten van een betalingskoppeling is een verkenning die bepaalt:
- hoe deze in zijn werk gaat (functioneel)
- wat er precies moet gebeuren om zo'n koppeling te bouwen (technisch)

Als ik de documentatie zo snel bekijk... heb ik geen flauw idee hoe dit werkt, het lijkt een soort BitCoin kloon. Het werken met dit soort (virtuele) valuta heeft in ieder geval weinig van doen met PayPal, die werkt met bestaande valuta's.

Dit soort koppelingen heb je niet in een middag gebouwd, verder lijkt het mij verstandig om precies uit te zoeken hoe dit werkt.

Persoonlijk ben ik absoluut geen voorstander van dit soort constructies waarbij een nieuw soort valuta wordt bedacht. De waarde daarvan wordt doorgaans bepaald door de waan van de dag.
Offline Jointjeff - 21/09/2015 10:28 (laatste wijziging 21/09/2015 10:42)
Avatar van Jointjeff HTML interesse
Citaat:
Omdat dit dus al een bestaande api is, lijkt het me niet zo moeilijk om dit om te bouwen. Enkel ik ken geen PHP, maar heb door andere dit laten kijken enkel hun hebben geen tijd om dit te doen.


Ik sluit me volledig aan bij FangorN. Jammer dat de personen die je er naar hebt laten kijken je hier niet op hebben gewezen. Maar goed, dat ze claimen dat het 'niet moeilijk' is en vervolgens 'geen tijd hebben' zegt volgens mij al genoeg.



Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s