login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Foto toevoegen aan een bericht (Opgelost)

Offline Debaets - 21/01/2013 19:48
Avatar van DebaetsNieuw lid Wie zou mij kunnen helpen ?
Ik heb een cms script gedownload via internet . Het gaat om dit script : http://marnixpeters.nl/cms/
Als ik een foto wil toevoegen in mijn bericht komt er voor mijn link dit teken staan : \ waardoor de foto niet zichtbaar is , als ik dat dan aanpas in mijn database is deze wel zichtbaar. Heeft hier iemand ervaring mee ? + een oplossing voor mij ?

Bedankt bij voorbaat !

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 21/01/2013 20:02
Avatar van Martijn Crew PHP Klinkt alsof je zoekt naar PHP.net: stripslashes, de tegenhanger van de PHP.net: addslashes die mogelijk gebruikt wordt
Bedankt door: Debaets
Offline Debaets - 21/01/2013 22:10
Avatar van Debaets Nieuw lid Helaas is deze niet terug te vinden in het script 
Offline vinTage - 21/01/2013 22:47
Avatar van vinTage Nieuw lid Goeie kans dat dat komt door tinyMCE.
Probeer in 'html modus' van tinyMCE even gewoon een image te plaatsen en op te slaan.
Als die backslash dan weer op 'onverklaarbare' wijze in de db komt, weet je zeker dat het aan tinyMCE ligt.



Mocht het zo zijn dat tinyMCE de boosdoener is, dan kun je in de 'init' een en ander configgen aangaande urls, zie daarvoor de wiki van tinyMCE zelf.
Offline marten - 22/01/2013 09:23
Avatar van marten Beheerder Heb dit zelf ook meerdere keren gehad.

Kijk bijvoorbeeld eens naar dit topic. Zoals vinTage al aangeeft heeft dit met je settings te maken:

http://www.tiny...p?id=14576
Offline Debaets - 22/01/2013 22:53 (laatste wijziging 23/01/2013 13:53)
Avatar van Debaets Nieuw lid Ik heb nog eens geprobeerd met de stripslash en heb dit toegepast voor het script waar de foto komt en dit werkt ! Bedank mensen ! Het ligt dus niet aan het tinyMCE script

Bedankt nogmaals !
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s