login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Php probleem ( blanke pagina)

Offline michaello - 05/11/2012 17:49 (laatste wijziging 08/11/2012 09:47)
Avatar van michaelloNieuw lid Ik heb de volgende probleem: Betreffende een datingscript.


search-results.php heb ik:
  1. $search_query .=" member.id=member_info.member_id and is_completed='Yes' and (status='status2' or status='status3') ORDER BY member.age ASC";
  2. //echo ( $search_query);
  3. define('TEXT_DISPLAY', 'Displaying <b>%d</b> to <b>%d</b> (of <b>%d</b> Profiles)');
  4. $manufacturers_split = new splitPageResults(cleanInput($_GET['page']), $search_query, $manufacturers_query_numrows,6);
  5. $search_qs = db_query($search_query);
  6. $search_count = db_getcount($search_qs);
  7.  
  8. include(Template::getPath());
  9. ?>
  10.  
  11. [b]En in :[/b]
  12. search-results.html heb ik:
  13.  
  14. <!-- Pagination code-->
  15.  
  16. <table cellpadding="0" cellspacing="4" class="resultstbl" style="width:620px;" >
  17. <tr><td align="right" class="resultsHdrtxt"><?=$manufacturers_split->display_links_frontend($manufacturers_query_numrows, $_GET['page'],6,""); ?></td></tr>
  18.  
  19. <tr><td align="right" class="resultsHdrtxt" colspan="2"><?=$manufacturers_split->display_count($manufacturers_query_numrows, $_GET['page'],TEXT_DISPLAY,6); ?></td></tr>
  20. </table>


Hij laat dus het onderste zien
I< < Page of 9 > >I Displaying 0 to 0 (of 50 Profiles)"
en als ik klik op de pijltjes voor de volgende pagina dan krijg ik een blanco pagina te zien.

iemand een idee hoe dit op te lossen?

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 05/11/2012 17:58 (laatste wijziging 05/11/2012 18:01)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Kan je even de code in [ code ] blokken plaatsen en even de relevante code meeleveren (de class en function die je gebruikt)?

Waar komt overigens die '$manufacturers_query_numrows' vandaan?
Offline michaello - 05/11/2012 18:04 (laatste wijziging 08/11/2012 09:48)
Avatar van michaello Nieuw lid Plaatscode: 141993
Offline Gerard - 05/11/2012 18:16
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik ben ook voornamelijk geïnteresseerd in de splitPageResults class. Die lijkt voornamelijk al het harde werk te doen op het gebied van calculeren.

Overigens moet je even de error_reporting op E_ALL zetten. Dat werkt veruit het beste. Op die manier zie je ook mooi wanneer je aan de slag gaat met niet geinitialiseerde variabelen e.d.
Offline michaello - 05/11/2012 19:13
Avatar van michaello Nieuw lid E_ALL werkt in dit geval niet. Heb ik al geprobeerd.
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);


Maar heb je enig idee?
of iemand anders?

Offline Martijn - 06/11/2012 21:40
Avatar van Martijn Crew PHP register_shutdown_function(). Kun je een eigen functie maken die fouten afhandelt.
Maar de Gerard zegt zou de oplossing moeten zijn, wat jij probeert zou het aan moeten zetten (moet helemaal boven aan hea, voor de zekerheid).

Als dit niet werkt moet je even contact opnemen met je hoster, die kunnen je vaak vertellen hoe je het aanzet, want debuggen in het donker is niet zo handig
Offline shonda - 08/11/2012 01:03 (laatste wijziging 08/11/2012 01:04)
Avatar van shonda Lid Je geeft aan dat het tweede bestand 'search-results.html' heet.
Maar daar gebruik je wel php code in, dat niet werkt in .html bestanden.
Offline michaello - 08/11/2012 09:48
Avatar van michaello Nieuw lid Shonda dat is geen php code . Anyway, iemand een opmerking waar ik iets aan heb?
Offline nielsvdwal - 08/11/2012 10:02
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde Dit:
  1. <?=$manufacturers_split->display_links_frontend($manufacturers_query_numrows, $_GET['page'],6,""); ?>

Is wel degelijk php code..
Offline marten - 08/11/2012 10:07
Avatar van marten Beheerder Zoals Gerard zegt, controleer je output van je splitter. Zie je dat die goed terug komt, weet je dat het in de weergave zit. Krijg je die niet goed terug weet je dat het in de splitter zit. Controleer dan of de input is wat je wilt.

Makkelijkste lijkt mij om je query even te dumpen. Weet je gelijk of daar iets fout in staat. Let ook op dat je velden welke numeriek in de database zijn, je ook numeriek mee moet geven. Hetzelfde geldt voor strings natuurlijk.
Offline michaello - 21/11/2012 15:23
Avatar van michaello Nieuw lid Kan iemand dit voor mij oplossen? En ik wil ook mollie daarbij implementeren. (Ideal)
Ik ben bereid hiervoor te betalen.
(Haast bij geboden graag)
Offline marten - 21/11/2012 15:37
Avatar van marten Beheerder Daarvoor moet je even naar samenwerken gaan. Dan kan ik dit topic sluiten.

http://www.site...amenwerken
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.219s