login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Afbeelding uit map verwijderen (Opgelost)

Offline AJansen - 08/10/2012 19:28 (laatste wijziging 08/10/2012 19:29)
Avatar van AJansenLid Hoi allemaal,

Wie kan mij met het volgende helpen, heb op mijn site foto's staan van leden die ze zelf kunnen wijzigen, maar nu wil ik een knop toevoegen zodat ze de foto kunnen verwijderen dat doe ik met de volgende code.

  1. <?php
  2. unlink("../../Logo/Amerika.jpg");
  3. ?>


Dit lukt wel, maar omdat ieder lid een andere foto heeft wou ik hier de waarde van uit mijn database toevoegen een dan gaat het mis

  1. <?php
  2. unlink("../../Logo/<?php echo $row_Members['Foto']; ?>");
  3. ?>


Wie kan mij vertellen wat hier mis gaat???

Met vriendelijke groet,
A Jansen


3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn2008 - 08/10/2012 19:40 (laatste wijziging 08/10/2012 20:53)
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Hi A,

Je moet de PHP-code tussen de <?php ?> tags plaatsen. Dit doe je in principe goed, maar je doet het vervolgens in de methode unlink opnieuw, terwijl je daar enkel de variabele uit de database moet uitlezen. Ervan uitgaand dat je die variabele naar behoren hebt geïnitialiseerd, zal naar mijn idee onderstaande code moeten werken(tip van Filip is hierin verwerkt). Laat je weten of het is gelukt?

  1. <?php
  2.  
  3. unlink("../../Logo/" . $row_Members['Foto']);
  4.  
  5. ?>
Offline Filip - 08/10/2012 19:43
Avatar van Filip IRC guru
Martijn2008 schreef:
Hi A,

Je moet de PHP-code tussen de <?php ?> tags plaatsen. Dit doe je in principe goed, maar je doet het vervolgens in de methode unlink opnieuw, terwijl je daar enkel de variabele uit de database moet uitlezen. Ervan uitgaand dat je die variabele naar behoren hebt geïnitialiseerd, zal naar mijn idee onderstaande code moeten werken. Laat je weten of het is gelukt?

[..code..]


Misschien beter de php manier doen?
  1. <?php
  2.  
  3. unlink("../../Logo/" . $row_Members['Foto']);
  4.  
  5. ?>
Bedankt door: Martijn2008
Offline AJansen - 09/10/2012 19:47
Avatar van AJansen Lid Bedankt voor jullie antwoord, zal morgen kijken of het nu wel lukt.

Met vriendelijke groet,
A Jansen
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s